نزهتی:

نمی گذاریم هدایتی از سرمایه گذاری در ملوان پشیمان شود

بازیکن تیم ملوان انزلی در خصوص وضعیت فعلی باشگاه و حضور هدایتی به عنوان خریدار باشگاه ملوان گفت: امیدوارم که این موافقت از سوی طرفین نهایی شده و تکلیف باشگاه هرچه زودتر مشخص شود.

پویا نزهتی بازیکن تیم ملوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متأسفانه با توجه به بلاتکلیفی باشگاه ملوان خیلی از زمان ها را از دست داده ایم و با توجه به نزدیکی بازی های لیگ برتر هنوز نتوانستیم تیم را ببندیم.
وی در خصوص حضور حسین هدایتی در باشگاه ملوان اظهار داشت: با توجه به مدیریت خوب حسین هدایتی خوشحالم که وی پتانسیل لازم را در تیم ملوان دید و تصمیم و به سرمایه گذاری در این تیم کرد.
وی ادامه داد: همچنین امیدوارم هدایتی بتواند تمامی اهدافش را به خوبی در این تیم پیاده کند و ناکامی هایش را که در استیل آذین به وجود آمده بود با حضور در ملوان جبران کند و ما بازیکنان هم به طور حتم به هدایتی کمک کرده و او را از سرمایه گذاری در این تیم پشیمان نخواهیم کرد.
مهاجم تیم ملوان انزلی بیان داشت: در حال حاضر روزهای پایانی نقل و انتقالات را سپری می کنیم و باشگاه هنوز هیچ برنامه ای در خصوص جذب بازیکن انجام نداده است.
وی تصریح کرد: معتقدم یکی از حسن های حضور هدایتی در ملوان بازگشت ستاره های سابق ملوان مانند نوری، زارع، و شیرزاد به تیم است امیدوارم هرچه زودتر این مشکلات برطرف شود تا من هم از اعتمادم به ملوان پشیمان نشوم./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار