طبق نتایج آماری که بین فوریه و آپریل امسال اعلام شده از هر ۴ نفر که اسمارت فون دارند، یکی شان از تبلت هم استفاده می‌کند. این آمار در مقایسه با همین تاریخ در سال گذشته با رشد ۱۴ درصدی رو به رو بوده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، طبق گفته آقای مارک دونوان، معاون ارشد بخش تلفن همراه در تحقیقات بازار کامسکور، اولین بار که شخص تبلتی در دست می‌گیرد، می‌رود سراغ فایل های تصویری آن. تحقیقات نشان می‌دهد که دیدن ویدئو با تبلت طرفداران زیادی دارد، به طوری که ۱۰ درصد دارندگان آن هر روز با تبلت خود ویدئو می‌بینند. این درحالی است که آنهایی که اسمارت فون دارند معمولاً ۳ درصدشان با تلفن هوشمند خود روزانه ویدئو می‌بینند.


اپل آیپد تبلتی است که بیشترین رشد را در بازار داشته است. آیپد جدید در اولین هفته عرضه در ماه مارس به فروش ۳ میلیونی رسید. بد نیست بدانید وقتی اپل در سال ۲۰۱۰ اولین مدل آی پد را عرضه کرد، تعداد ۱۴ میلیون از آن فروخت. در سه ماهه اول سال ۲۰۱۲ اپل ۶۸ درصد سهم بازار تبلت را در دست داشت. این در حالی است که ۳۲ درصد دیگر در دست آندرویدی‌ها بوده است.


آمارها نشان می‌دهد که پولدارها بیشتر به سمت خرید تبلت می‌روند. تحقیقات نشان داده که خانواده‌هایی که سالانه بیشتر از ۷۵,۰۰۰ دلار درآمد دارند، بیشتر تبلت دارند تا آنهایی که درآمد کمتری دارند. جالب تر اینکه ۵۱ درصد صاحبان تبلت خانم‌ها هستند، یعنی خانم‌ها کمی بیشتر از آقایان تبلت دوست دارند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.