چشم‌های رنگی پسر 24 ساله‌ای که سابقه‌شرارت و آزار و اذیت زنان را در پرونده خود دارد، چهره خبیثش را آشکار کرد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، اول خرداد امسال زن جوانی با مراجعه به دفتر سرپرست دادسرای ناحیه 27 تهران، در خصوص آزار و اذیت و همچنین تهدید و ضرب و جرح توسط یک جوان مسافربرنما در محدوده میدان هفتم تیر شکایت کرد و پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. زن جوان گفت: مثل هر روز، ساعت 8 صبح از خانه خارج شدم تا به محل کارم در فاطمی بروم.
 
20 دقیقه بعد سوارماشنی سواری شخصی شدم ، نمی دانم پژو 405 بود یا روآ اما نقره‌ای بود، چند دقیقه‌ای نگذشته بود که ناگهان راننده ماشین به داخل کوچه‌ای خلوت تغییر مسیر داد، زمانی که خواستم داد و فریاد کنم با وسیله‌ای تیز به سمتم حمله کرد و دهنم را گرفت تا کسی صدایم را نشنود. 20 دقیقه بعد در حالی که آزارم داده بود من را از ماشین به بیرون پرت کرد و رفت.
 
 

شناسایی افشین

شاکی پرونده، چهره دقیق متهم و چشم‌‌های سبز او را به خاطر داشت و به دلیل، مشخصه چشم‌های متهم به سرعت شناسایی شد. «افشین.س» 24 ساله که سابقه آزار و اذیت و ایجاد مزاحمت برای زنان را در پرونده خود دارد، متهم متواری این پرونده شناسایی شد. کارآگاهان برای اطمینان بیشتر از هویت متهم پرونده ، تصاویر موجود افشین را در برابر زن جوان قرار داده و او نیز بلافاصله او را به عنوان راننده خودرو نقره‌ای رنگ شناسایی کرد.
 
«افشین س» یکی از مجرمان سابقه‌داری است که پیش از این نیز بارها به اتهام ارتکاب جرایم مختلف دستگیر و روانه زندان شده است. بررسی سوابق متهم نشان داد که آخرین سابقه دستگیری او مربوط به اوایل امسال به اتهام ایجاد مزاحمت برای بانوان و سرقت مقرون به آزار و اذیت است.این متهم با وجود سن کم ، از سال 87 تاکنون بارها دستگیر و روانه زندان شده و سوابق وی نیز، قبل از آخرین سابقه دستگیری در اوایل سال 91 شامل آدم ربایی و تجاوز به عنف در سال 87، حمل و نگهداری شیشه سال 89، جعل اوراق شناسایی و سرقت داخل خودرو در سال 90 و عمل منافی عفت همراه با آزار و اذیت در سال 90 است.

دستگیری متهم و انکار

با توجه به شناسایی متهم، کارآگاهان اداره شانزدهم موفق به شناسایی محل سکونت و مخفیگاه وی در محدوده میدان هفتم تیر شده و پس از اطمینان از حضور متهم در مخفیگاهش، ساعت 10 صبح وی را دستگیر و به اداره شانزدهم منتقل کردند. وی در اظهارات اولیه منکر هرگونه آزار و اذیت زن جوان شد و مدعی شد که تنها این خانم را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده است.
 
به گزارش حمایت، افشین گفت: فقط می‌خواستم کمی با او صحبت کنم و باهم دوست شویم، فکر کنم دچار اشتباه و سوء تفاهم شده است؛ من همان روز وقتی دیدم این خانم ناراحت شده، بلافاصله توقف کرده و او نیز از خودرو پیاده شد و به هیچ عنوان آزار و اذیتی وجود نداشته است!کارآگاهان اداره شانزدهم، با توجه به اطلاعات دقیقی که از شیوه و شگرد متهم در خصوص آزار و اذیت و تعرض به اشخاص داشتند و با توجه به همین شیوه و شگرد در خصوص نحوه آزار و اذیت شاکی پرونده، اطمینان داشتند که متهم تلاش بر انکار واقعیت دارد؛ در ادامه رسیدگی به این پرونده، متهم و شاکی را با هم روبه‌رو کردند.
 
زمان مواجهه حضوری درحالیکه دختر جوان با دیدن متهم دچار ترس و وحشت شده و به شدت گریه می‌کرددوباره متهم را شناسایی کرد و متهم نیز به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: شب قبل از حادثه، اقدام به شرب خمرکرده بودم و حالت عادی نداشتم. البته قبل از آن موادهم مصرف کرده بودم؛ چون با خانواده ام مشکل داشتم و با آنها درگیر بودم، در روز حادثه درحال خودم نبودم وقتی شاکی سوار ماشین شد، در یک لحظه داخل کوچه‌ای خلوت پیچیدم و با تهدید به مرگ نیت خودم را اجرا کردم.

موارد مشابه، گزارش شود

سرهنگ عباسعلی محمدیان، رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم صادر و وی برای انجام تحقیقات تکمیلی و شناسایی دیگر شکات پرونده در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است؛ لذا از سایر شکات احتمالی پرونده که بدین شیوه مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند، دعوت می‌شود برای شناسایی متهم و طرح شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان وحدت اسلامی مراجعه و اطمینان داشته باشند که هرگونه اظهارنظر آنها در خصوص این موضوع، کاملا محرمانه محسوب می‌شود.

برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید

برچسب ها: شبانه ، چنایت ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار