مدير فني تيم هاي ملي ووشو گفت: جهت آمادگي هر چه بهتر ووشو كاران زن و مرد كشورمان قبل از اعزام به هشتمين دوره رقابت هاي قهرماني آسيا در ويتنام، يك مرحله اردوي تداركاتي مشترك دو هفته اي را با چين ها در نظر گرفته ايم.

 
حسين اوجاقي  در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:‌ از آنجايي كه ايران با فاصله كمتر از يك هفته ميزبان دو تورنمنت بين المللي غرب آسيا و جام پارس در بخش آقايان است. فدراسيون ووشو به منظور آمادگي هر چه بيشتر ووشوكاران زن نيز در نظر دارد در دو بخش سانرا و تالوس بانوان و همچنين و در بخش تالوي آقايان اردوي مشترك دو هفته اي در كشور چين برپا كند، تا ملي پوشان كشورمان بتوانند بيشترين استفاده را از سطح ووشو مدعيان اول جهان و آسيا ببرند.

وي افزود: اين اردوي مشترك قبل از اعزام ووشوكاران به ويتنام خواهد بود و با اين شرايط با اتمام اردو ووشو كاران از چين راهي رقابتهاي آسيا در هوش مينه خواهند شد. ضمن اين كه اين اردوي مشترك بهترين فرصت براي ملي پوشان ايران خواهد بود تا به عنوان حريف تمريني به نقاط ضعف و قوت خود پي ببرند.

قهرمان ووشو جهان در خصوص ميزباني زنجان از دو تورنمنت عظيم بين المللي با نام جام پارس و غرب آسيا گفت: اين رقابتها از سطح بالايي برخوردار است چرا كه با حضور بهترين ها جهان و آسيا و با شركت بيش از20  تيم قدرتمند برگزار مي شود ضمن اين كه تا قبل از حضور در ويتنام، برگزاري اين مسابقات از نظر زماني براي ووشوكاران ايران بسيار ارزشمند خواهد بود.

گفتني است:‌ هشتمين دوره مسابقات ووشو قهرماني آسيا 26 مرداد لغايت 4 شهريور در هوش مينه ويتنام برگزار مي شود./ق

برچسب ها: اوجاقی ، ووشو ، ویتنام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار