علی کریمی بعد از اعلام جدایی از پرسپولیس مورد توجه تیم تراکتورسازی قرار گرفت ولی بعید است وی راهی تبریز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، شنیده ها حاکيست: وی در خصوص پیوستن با تراکتورسازی به مسئولان این تیم چراغ سبز نشان داده و مزاکراتی انجام داده است با این حال همه می دانند که کریمی ترجیح می دهد در تهران بازی کند به همین دلیل مذاکراتش با تیمهای شهرستانی چندان جنبه جدی به خود نمی گیرد.

از طرفی وی در زمان بازی در استیل آذین با هواداران تراکتور به مشکل برخورده بود و با شناختی که از او داریم بعید است به همکاری با آنها تن دهد.

*جدایی حاتمی قطعی شد

طبق اخبار رسیده از باشگاه تراکتورسازی فرزاد حاتمی که برای مذاکره و تمدید قرارداد راهی باشگاه تراکتورسازی شده بود با تمايل نداشتن مسئولان و عدم توافق مالی روبرو شد. در نتیجه باشگاه را ترک کرد تا رسماً تمدید قرارداد این بازیکن منتفی شود.

گفتنی است، این بازیکن مدتی بود با باشگاه اختلاف پیدا کرده بود.

*حسینی در تیر رس تراکتورسازی

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در پی جذب محمدحسینی بازیکنان ذوب آهن اصفهان هستند.

این بازیکن هنوز با ذوبی ها قرارداد دارد اما گویا می خواهد جدا شود به همین دلیل تراکتوری ها با او وارد مذاکره شدند ظاهراً قرارداد حسینی مشروط است و او می تواند از ذوب آهن جدا شود در نتیجه تراکتوری ها پیش قدم شدند تا در صورت جدایی حسینی این تیم به سرعت برای جذبش اقدام کنند.

 *نگاه جعفری به تیموریان

آندرانیک تیموریان که بار دیگر مورد توجه تیم تراکتورسازی قرار گرفته بود به سردار جعفری جواب رد داد این در حالی است که برخی سایت های خبری از حضور تیموریان در تبریز و مذاکره با مدیرعامل تراکتورسازی خبر می دهند با این حال هیچ مقام رسمی این خبر را تأیید نکرده است از سوی دیگر شنیدیم تراکتوری ها که در نظر داشتند باز هم این هافبک ارمنی را به خدمت بگیرند ولی تیموریان به آنها جواب رد داد و مدعی شد اگر بخواهد در ایران بازی کند قطعاً قراردادش را با استقلال تمدید خواهد کرد.

گفتنی است، تیموریان اخیراً از سوی لیگ قطر پیشنهاداتی دارد و در حال مذاکرات با مسئولان این باشگاه ها است.

 *حیدری از لیست خارج شد

مسئول باشگاه تراکتورسازی با محمد آبکشه از داماش گیلان به توافق رسیدند و او فصل بعد در تراکتورسازی توپ می زند.

همچنین خسرو حیدری که در لیست خرید تراکتورسازی قرار داشت ناگهان از لیست خارج شد و مسئولان کمیته فنی این باشگاه از مذاکره با این هافبک راست پا منصرف شدند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار