به رغم اینکه مدیران پرسپولیس گمان می کنند با جذب چند بازیکن مطرح ملی پوش تیم خود را کهکشانی کرده اند، اما گویا اوضاع آنطور که رویانیان و همکارانش می خواهند مساعد نیست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، به رغم اینکه مدیران پرسپولیس گمان می کنند با جذب چند بازیکن مطرح ملی پوش تیم خود را کهکشانی کرده اند، اما گویا اوضاع آنطور که رویانیان و همکارانش می خواهند مساعد نیست چون دنیزلی پاسخ روشنی نمی دهد که پرسپولیسی ها بدانند چه آینده ای پیش رویشان است و در لیگ دوازدهم کدام گزینه، محبوب ترین تیم آسیا را هدایت می کند.،به موازات حضور یا عدم حضور دنیزلی نام گزینه های دیگری نیز مطرح است که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

مصطفی دنیزلی

بیشترین شانس برای هدایت پرسپولیس را مربی ترکیه ای دارا است چرا که او با این تیم قرارداد دارد و اگر تصمیم به حضور در این تیم بگیرد همه چیز فراهم است. به خصوص این که مدیران سرخپوش؛ هواداران و بازیکنان او را می خواهند و با حضورش همه معادلات به نتیجه خواهد رسید ولی مشکل اینجا پیش می آید که دیزلی با پیشنهادی از بشیکتاش روبرو شده است و خانواده اش می خواهند که او بپذیرد و در ترکیه بماند. افندی هم که اصرار همسرش را می بیند در تصمیم گیری دچار تردید شده و نمی داند در ترکیه بماند و درخواست همسرش را اجابت کند یا به پرسپولیس بیاید و به وعده اش مبنی بر ادامه همکاری با این تیم عمل کند. با این حال او به رویانیان قول داده روز یکشنبه در تهران باشد و در جلسه ای با حضور سردار تکلیف حضور یا عدم حضور خود را یکسره کند./

متسو

همین که رویانیان و همکارانش احساس کردند شاید دنیزلی از ادامه همکاری با سرخپوشان منصرف شود باب مذاکره با چند مربا خارجی را آغاز کردند که یکی از آنها برونو متسو بود که سالهاست در کشورهای عربی مربیگری می کند. گویا او پذیرفته هدایت پرسپولیس را عهده دار شود. او جدی ترین آلترناتیو برای دنیزلی است؛ البته مذاکرات جدی با این مربی اهل فرانسه به بعد از مذاکره با دنیزلی موکول شده است که باید دید توافق نهایی حاصل خواهد شد یا این معادله چند مجهولی همچنان بدون پاسخ خواهد ماند.

علی دایی

خیلی ها دوست دارند او دوباره به پرسپولیس باز گردد و اگر می بینند هدایت تیمی را در لیگ برتر عهده دار نشده به این خاطر است که از درون باشگاه به او اطلاع داده اند فعلا" صبر کن و به تیمی قول نده؛ در رابطه با دایی گفته می شد هنوز مدیران پرسپولیس به نتیجه واحد نرسیده اند که او را یکی از گزینه ها مطرح کنند و اختلاف نظردر مورد همکاری با او به وضوح دیده می شود. حتی شنیده ایم سردار رویانیان تمایلی به همکاری با دایی ندارد، او از این می ترسد که به سرنوشت کاشانی دچار شود. چون سابقه نشان داده دایی با مدیران به مشکل می خورد وهمواره حق را به خودش می دهد ( در این رابطه می توانید به سوابق همکاری با کاشانی و کفاشیان ) رجوع کنید. با همه این تفاسیر شانس برای علی دایی وجود دادرد و اگر او سرمربی پرسپولیس شد جای تعجب ندارد.

افشین پیروانی

در رابطه با پیروانی این نکته را بدانید که از ارتباط فوق العاده ای با سردار رویانیان بهره می گیرد و به واسطه این ارتباط خوب؛ سردار بدش نمی آید در ترکیب کادر فنی لیگ دوازدهم نام افشین پیروانی هم دیده شود چرا که او هم از تحصیلات آکادمیک برخوردار است و این که از دانش فنی خوبی هم برخوردار است. هر چند شانس او برای نفر اول بودن کمتر از گزینه های خارجی است ولی در صورتی که دنیزلی نیاید و با متسو به توافق نرسند آن وقت بالاترین شانس به سرمربی سابق خواهد رسید تا سرخپوشان لیگ دوازدهم را با پیروانی آغاز کنند. البته در صورتی که گزینه نهایی فصل خارجی باشد باز هم نام افشین پیروانی مطرح است که نفر دوم کادر فنی باشد.


همه احتمالات را در بالا خواندید و شک نکنید انتخابات سرمربی فصل جدید به همین دایره ختم می شود مگر این که پای دلالان به وسط کشیده شود و هر کس گزینه ای را مطرح کند. با این حال باید منتظر ماند و دید جلسه عصر یکشنبه رویانیان و دنیزلی چه نتیجه ای در پی خواهد داشت!

گزارش غلامرضا فراهاني


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار