دارنده مدال آسيايي وزنه برداري گفت: زمان كمي به مسابقات جام باشگاه هاي آسيا مانده است خود را به بهترين شكل آماده مي كند تا قهرمان جام باشگاه هاي آسيا شوم.

محسن بيرانوند در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، افزود: هم اكنون با جديت تمام خود را براي مسابقات جام باشگاه هاي آسيا آماده مي كنم چون اين فصل به عضويت تيم ملي حفاري اهواز درآمده ام تمريناتم را در نوبت صبح و بعد از ظهر انجام ميدهم كه به غير از رساندن فرم بدني خود به شرايط ايده ال سعي دارم با قدرت ركوردهاي بالاي را براي قهرماني آسيا به جاي بگذارم .

وي ادامه داد: مسابقات جام باشگاه هاي آسيا در شهريور ماه و در مغولستان برگزار مي شود و هر چه زودتر بايد خود به فرم ايده ال بدني برسانم.

بيرانوند در مورد مسابقات جام باشگاه هاي آسيا تصريح كرد: رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا براي وزنه برداري اهميت بالايي دارد و سال قبل نيز تيم ملي حفاري اهواز قهرمان آسيا شده است و امسال نيز براي دفاع از عنوان قهرماني خود پاي به مسابقات مي گذارد.

وي در مورد رقابت با ساير وزنه برداران دسته 105 كيلوگرم در تيم ملي حفاري اهواز گفت: در تيم ملي حفاري اهواز با حريفان خوبي هم چون مجيدي و نصير شيلان رقابت خواهم كرد تا در كنار اين نفرات به مدال طلاي رقابت هاي جام باشگاه هاي آسيا نائل شدم.
بيرانوند در مورد مسابقات ليگ برتر وزنه برداري كشور و مسابقات جام باشگاه هاي آسيا خاطرنشان كرد: در شهريور رقابت هاي زيادي در وزنه برداري كشور و آسيا رخ خواهد داد كه من با تيم ملي حفاري اهواز در ابتداي شهريور در مسابقات ليگ برتر وزنه برداري شركت خواهم كرد و سپس به مسابقات جام باشگاه هاي آسيا در مغولستان اعزام خواهم شد.

وي ادامه داد: من تجربه زيادي در مسابقات آسيايي دارم و تمام تمركزم را براي اين مسابقات آسيايي گذاشتم تا قهرماني را در اين سال ها نيز بدست آورم.

بيرانوند در مورد سرمربي گري نفراتي هم چون محمد علي فلاحتي نژاد و حسين توكلي در تيم هاي كشورهاي عربي گفت: به نظر من اگر شرايط مهيا شود تا مربيان ايراني در ليگ با تيم ملي وزنه برداري كشورمان به فعاليت مربيگري خود ادامه دهند بهتر است چون تجربيات خود را به هم وطن هاي خود انتقال مي دهند.

وي ادامه داد: اگر تيم ملي به جاي يك نفر در اختيار نفرات زيادي قرار بگيرد فكرها براي پيشرفت تيم ملي بالاي رود و اين باعث بالارفتن ركوردهاي ملي پوشان مي شود .

بيرانوند در پايان گفت: مربيان ايراني به طور حتم خيلي دوست دارند كه در كشورشان مربي گري كنند و براي كشور خودشان مثمر ثمر باشند و اولويت تمام ان ها ايران است./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار