كارگروه مشترك سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری كشور و بسیج سازمان صدا و سیما برای دستیابی به راهكار های تحقق شعار سال 91 تشكیل می شود.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، محمود تولایی رییس سازمان علمی پژوهشی و فناوری كشور و جعفری رییس سازمان بسیج صدا و سیما در نشست مشتركی كه با حضور كارشناسان برگزار شد با تاكید بر لزوم هماهنگی و همكاری بیش از پیش این دو سازمان یكی از مهمترین الزامات تحقق شعار سال 91 را فرهنگسازی عنوان كردند.

تولایی با تاكید بر تكلیف همه اقشار بسیج در رونق بیش از گذشته تولید ملی گفت: حمایت از مخترعین و مبتكرین و پژوهشگران داخلی از اولویت های سازمان بسیج علمی است.

وی با اشاره به ضرورت آسیب شناسی تجاری سازی محصولات ابتكاری تولید شده در داخل تصریح كرد: رسانه ملی و سازمان بسیج علمی پژوهشی و فناوری می توانند در زمینه های مختلف با هم همكاری داشته باشند تا اندیشمندان و افراد خلاق بتوانند با شناخت ظرفیت های موجود و كاستی ها ، برای هریك برنامه ریزی كنند.

در این جلسه جعفری نیز به برخی از اقدامات بسیج رسانه ملی در سال تولید ملی اشاره كرد و گفت: ساخت یك سریال 26 قسمتی برای ماه مبارك رمضان و یك تله فیلم مرتبط با شعار سال از جمله فعالیت های در راستای تولید ملی است.

وی خواستار همكاری بسیج علمی پژوهشی و فناوری كشور با بسیج صدا و سیما برای تولید یك برنامه تركیبی با موضوع معرفی مخترعین و ابتكارات مختلف در عرصه های گوناگون شد تا از این طریق فاصله بین مخترع و بازار كار كاسته شود.

/ش3

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار