نخستین نشست«اتاق اقتباس» با همکاری باشگاه فیلم و باشگاه کتاب تهران فیلم «کشتار» آخرين ساخته رومن پولانسکی را یکشنبه 28 خرداد در فرهنگسرای ارسباران مورد نقد و بررسی قرار می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 3 ؛«کشتار» با اقتباس از نمایشنامه تحسین‌شده «خدای کشتار» نوشته یاسمینا رضا ساخته شده و درباره دو خانواده است که برای حل و فصل دعوای بچه‌هایشان در مدرسه، با یکدیگر دیدار میکنند.
این برنامه دویست و چهلمین نشست باشگاه فیلم تهران و سیزدهمین نشست باشگاه کتاب تهران سعی دارد به بررسی اثر «خدای کشتار» به نویسندگی یاسمینا رضا به عنوان یک متن ادبی و ترجمه آن بپردازد و همچنین فیلم کشتار جدیدترین ساخته رومن پولانسکی را از منظر سینما و روانشناسی مورد بررسی قرار گیرد.
نشست نقد این فیلم بلافاصله بعد از نمایش آن با حضور مائده طهماسبی(مترجم)، مهرزاد دانش(کارشناس منتقد)، دکتر شهرام خرازیها (کارشناس سینما و روانشناسی) و سایر مهمانان و هنرمندان برگزار خواهد شد.
علاقمندان به عضویت و حضور در نشست‌های باشگاه فیلم و باشگاه کتاب تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 20-22872818 تماس بگیرند./ه
برچسب ها: کشتار ، ساخته ، پولانسکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار