ملی پوش وزن 55 کیلو گرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: کسب مدال طلا مهمترین هدفم از حضوردر رقابت های المپیک 2012 خواهد بود.

حمید سوریان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: من یک بار تجربه حضوردر المپیک را داشته ام و واقعاً  این که گفته می شود این رویداد با هر رقابت دیگری تفاوت دارد کاملا درست است.

وی ادامه داد: برای المپیک هرچقدرهم با آمادگی به این رقابت ها بروی اما در نهایت همه چیزبستگی به شرایط و روز مسابقه داردواگردرآن زمان از هر نظر در وضعیت مطلوبی قرارداشته باشی قطعاً موفق خواهی شد.

دارنده 5 مدال طلای جهان تصریح کرد: با توجه به این که شاید چهار سال آینده یک سری عوامل از جمله سن وسالم ممکن است باعث شوددیگرنتوانم ملی پوش ایران باشم تمام تلاش را می کنم تا در همین دوره از بازی های المپیک صاحب مدال طلا شوم.

وی درباره وضعیت فعلی خودگفت: تمرینات خوبی را دنبال می کنم روزبه روز بهتر می شوم و امید وارم تا بازی های المپیک به شرایط صد در صد ایده آل برسم.

سوریان خاطرنشان کرد: ما زمان زیادی تاالمپیک نداریم و ازآن جا که توقع از کشتی بالاست امیدوارم مسئولان نگاه جدی تری به این رشته مدال آورداشته باشند./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار