جلال خاکزادیه و مرضیه صدقی به همراه تیم ملی دوومیدانی جانبازان و معلولان ایران اسلامی در رقابت های بین المللی دو و میدانی المان شرکت خواهند کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبريز، بهمن رضایی مربی تبریزی تیم ملی و رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان برای شرکت در این رقابتها این دو ملی پوش تبریزی را به این رقابتها دعوت کرده است.

14 ملی پوش دو و میدانی کار جانباز و معلول برای حضور در رقابت های بین المللی دو ومیدانی آلمان 2012، امشب تهران را به مقصد برلین ترک خواهند کرد.

رضایی مربی تیم ملی در باره برگزاری اولین اردو متمرکز ملی پوشان گفت: از سال گذشته تمرینات ملی پوشان به صورت غیر متمرکز و زیر نظر مربیان اختصاصی در شهرهای محل سکونت ورزشکاران انجام شد و مقرر شد پس از طی این دوره، از خرداد ماه امسال تمرینات به صورت متمرکز و در سه مرحله برگزار شود که اولین مرحله آن از 20 تا 24 خرداد ماه برگزار شد که متصل به اعزام رقابت های بین المللی دو و میدانی آلمان نیز بود.

وی افزود: مسابقات بین المللی آلمان، رقابتی بود که حضور در آن از سوی انجمن احساس نیاز می شد، چراکه از منظر شناخت حریفان اروپایی و نیز ایجاد آمادگی روحی و روانی مثمرثمر است و به پیشرفت ملی پوشان کمک شایانی می کند.

وی درادامه از برگزاری دو مرحله دیگر از تمرینات ملی پوشان خبر داد و اعلام کرد: پس از مسابقات آلمان، دو مرحله دیگر از تمرینات در ماههای تیر و مرداد برگزار می شود که مرحله آخر متصل به اعزام رقابت های پارالمپیک لندن نیزاست.

رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان ومعلولین در خصوص لیست نهایی ملی پوشان اعزامی به لندن گفت: لیست قطعی ملی پوشان اعزامی به رقابت های لندن با مشخص شدن وضعیت سهمیه ها، اوایل تیرماه اعلام خواهد شد./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.