هافبك سابق تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات نسبت به 2-3 سال اخير قدرتمند ظاهر شده است.

 پژمان جمشيدي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات نسبت به 2- 3 سال اخير قدرتمند ظاهر شده است پرسپوليس نفرات خوب و تاثير گذاري را جذب كرده و اصول كار هم همين است چون تيم بزرگ بايد بازيكن بزرگ داشته باشد و پرسپوليس محل امتحان شدن نيست.

وي افزود: متاسفانه پرسپوليس در سال هاي اخير در تيم هاي پايه بسيار ضعيف و بد عمل كرده است پرسپوليس بايد سالي 4 يا 5 بازيكن از تيم هاي پايه اش به تيم بزرگسالان ببرد اما چنين كاري نمي كند بارسلونا هر سال چنين كاري مي كند و بازيكنان تيم هاي پايه اش را به تيم بزرگسالانش مي برد و پرسپوليس هم بايد چنين كاري كند.

جمشيدي گفت: زمان آن رسيده كه تيم بزرگسالان پرسپوليس از تيم هاي پايه اش تغذيه شود. همه خانواده ها آرزو مي كنند كه بچه هاي آن ها در تيم هاي پايه باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس ثبت نام شوند و رشد كنند اگر اين اتفاق بيفتد باعث شكوفايي فوتبال پايتخت مي شود.

هافبك سابق پرسپوليس اظهار داشت: به كار دنيزلي اعتقاد دارم چون با او كار كرده ام دنيزلي در بحث مديريت تيم خيلي موفق است و با توجه به نفراتي كه گرفته روي نقاط ضعف پرسپوليس تمركز كرده تا آن ها را با اين نفرات برطرف كند پرسپوليس سال خوبي پيش رو دارد و قطعا يكي از شانس هاي قهرماني است.

وي افزود: پرسپوليس با اين نفرات انتظارات را به حداكثر رسانده اما نبايد اين طوري باشد كه با يك تساوي انتقادات اوج بگيرد چون

تفاوت بازیکنان ایرانی زیاد نیست و نباید فکر کنیم که پرسپولیس امسال بسیار متفاوت تر از تیم های دیگر است امیدوارم پرسپولیس در این فصل تیم قدرتمندی داشته باشد ونتایج خوبی کسب کند.

جمشيدي افزود: فکر نمی کنم مشکلات فصل قبل روی عملکرد تیم در لیگ جدید تأثیری داشته باشد. فصل قبل به تاریخ پیوست و متأسفانه 3 سال است که پرسپولیس خوب و قدرتمندی را نمی دیدیم.

او ادامه داد: پرسپولیس در این مدت مریض بود و نیاز به درمان اساسی داشت که رویانیان از قدرت سیاسی بالایی که دارد، استفاده کرد و به اوضاع تیم سر و سامان داد.

جمشیدی در پایان اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس باید با تماشاگران و پیشکسوتان تیم هم تعامل بسیار خوبی داشته باشد، خودم را پیشکسوت پرسپولیس نمی دانم و هیچ انتظاری هم از باشگاه پرسپولیس تنها 4-5 نفری که همیشه در بورس هستند، نیستند و باشگاه باید با تمام پیشکسوتان تیم تعامل بسیار خوبی داشته باشد همانطور که باید با هواداران رابطه بسیار خوب و نزدیکی داشته باشد.

پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران بسیار زیادی دارد اگر باشگاه با طرفداران و پیشکسوتان تیم تعامل خوبی داشته باشد، پرسپولیس بهتر نتیجه می گیرد چون حواشی به حداقل می رسد و تیم با تمرکز و آرامش کامل به کارش ادامه می دهد و نتایج ایده آلی کسب خواهد کرد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار