مدیرعامل شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: سرانه مشاركت كاركنان این شركت ملی تولیدی از هفت دهم به دو نفر ارتقاء یافته و سال گذشته از طرح یاد شده بالغ بر 230 میلیارد ریال سود و صرفه عاید دولت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ياسوج غلامرضا پاكدل در هشتمین جشنواره نظام پیشنهادات شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران افزود: این شركت ملی از طریق اجرای نخستین مرحله طرح'نظام پیشنهادات' از سال گذشته بیش از 230 میلیارد ریال صرفه و سود اقتصادی داشته است.
وی تعداد پیشنهاد ارائه شده كاركنان این شركت ملی به هشتمین جشنواره نظام پیشنهات را شش هزار و 400 پیشنهاد ذكر كرد و گفت: تعداد 150 پیشنهاد برتر ارائه شده در سیستم كارگاهی شركت نفت و گاز گچساران تحقق پیدا كرد .
وی تاكیدكرد: عملیاتی كردن و بهره‌گیری از پیشنهادات ارائه شده در این شركت ملی كمك مؤثر و مفیدی در كاهش معضلات و مشكلات موجود در این سیستم تخصصی تولیدی داشته است.
پاكدل افزود: با برنامه ریزی انجام شده طرح نظام پیشنهادات در آینده علاوه بر فردی پیشنهاد تیمی و گروهی نیز در این شركت ملی استقبال و نظرخواهی خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران یاسوج در هشتمین جشنواره نظام پیشنهادات شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران كه با حضور معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه مدیریت رییس جمهور برگزار شد به بیش از 130 پیشنهاد دهنده برتر این شركت لوح تقدیر اهدا شد./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.