تیم فوتبال صبای قم در دیداری تدراکاتی برای آمادگی در لیگ دوازدهم فردا به مصاف جدی‌تری رقیب خود در لیگ یازدهم یعنی نفت تهران می‌رود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم ، در حالی که یک ماه دیگر به آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس باقی مانده است، این روزها برنامه‌های تمرینی تمام لیگ برتری‌ها در حال برگزاری است.

صبای قم هم که بعد از همکاری با 10 مربی در تاریخ فعالیت خود برای لیگ دوازدهم فوتبال کشور یحیی گل محمدی را به عنوان یازدهمین سر مربی خود انتخاب کرده است در راه کسب آمادگی لازم و بهترین شرایط به منظور حضوری موفق در دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، هم اکنون در نخستین اردوی آماده سازی و تدارکاتی خود در شهر اردبیل به سر می‌برد.

شاگردان گل محمدی بعد از چند روز تمرین مداوم که شامل برنامه‌های بدنسازی و همچنین کارهای تاکتیکی و تیمی بوده است، اکنون قصد دارند در دیداری تدارکاتی توان و میزان آمادگی خود را در فاصله یک ماه تا لیگ جدید محک بزنند.

در حالی که همانند صبای قم چند تیم دیگری لیگ برتری این روزها در اردبیل اردو زده‌اند، گل محمدی تیم نفت تهران را واجد شرایط لازم و مناسب برای برگزاری یک بازی تدارکاتی خوب دید و بر این اساس تیم‌های فوتبال صبای قم و نفت تهران فردا در دیداری که حالت دوستانه دارد به مصاف یکدیگر خواهند رفت./س

برچسب ها: قم ، صبا ، نفت ، دیدار ، تدارکاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.