مشاور عالي تيم فوتبال سايپا در خصوص قراردادهاي نجومي بازيكنان ليگ برتر گفت: در حال حاضر رقم قراردادها از دست مديران خارج شده مديران باشگاه هاي ليگ برتر نتيجه گرا هستند و هنري جز جذب بازيكن ندارند.

 مهدي دادرس در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: مديران تيم هاي سرخابي براي رسيدن به مقام در خور توجه در ليگ برتر و پز دادن به هوادارانشان در حال مسابقه دادن با يكديگر در جذب بازيكن هستند اما به طور حتم در فصل آينده تعداد بازيكنان براي آنها مشكل ساز خواهد بود و چند بازيكن زائد برايشان باقي خواهند ماند.

دادرس در ادامه درباره صرف هزينه هاي گزاف توسط برخي از تيمها اظهار داشت: با اين شرايط اقتصادي جامعه مخالف پرداخت رقم هاي نجومي به بازيكنان هستم. در حال حاضر شتاب غير معقولي در بازار نقل و انتقالات ايجاد شده و با شيب خاصي رقم هاي قرارداد بالا رفته است.

دادرس در ادامه بيان داشت: برخي از مديران تيمها كار بلد نيستند و با اينكه از سازمانهاي دولتي حمايت مي شوند اما سازندگي در تيمهايشان انجام نمي دهند آنها تلاشي انجام نمي دهند تا از بازيكنان اميدشان در تيم بزرگسالشان استفاده كنند و با گرفتن بازيكنان مطرح مي خواهند كه ويترين تيمشان را قشنگ و زيبا كنند.

دادرس تصريح كرد: مسئولان ورزش بايد عملكرد مديرانشان را ارزيابي كنند و اگر تخطئي از آنها مشاهده كردند بايد آنها را تعويض كنند و افراد كار آمد را جايشان قرار دهند./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار