نخستين نقدواره كتاب هاي نوجوانان كشور در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان چهار محال و بختياري برگزار شد.

به گزاش گروه استانهاي باشگاه خبرنگاران ، معاون فرهنگي كانون فكري پرورشي كودكان و نوجوانان اين استان گفت در اين نقدواره  4 گروه 5 نفره با داوري اساتيد برجسته كشوري و استاني 20 كتاب و رمان كودك و نوجوان را به نقد و چالش كشيدند.
آقاي عباسي افزود : هدف از اين نقدواره شناخت شاخص هاي كيفي و كمي كتابهاي ارزشمند و تدوين برنامه هاي ساختاري و خط مشي تاليف كتب در كانون است.
رئيس مركز آفرينش هاي ادبي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشور هم در حاشيه اين نقدواره  ‌گفت : كانون پرورش فكري مهمترين مرکز در تاليف و چاپ كتاب در حوزه کودک و نوجوان است .
مريم صباغ زاده افزود اين کتابها در گروههاي تخصصي پالايش و تصفيه مي شوند و سپس به چاپ مي رسند و به همين دليل است كه اين كتاب ها با استقبال چشمگيري در جامعه روبرو است.
وي گفت : غناي واژگاني ، ‌مسائل اجتماعي و فرهنگي و نياز نوجوانان در كتاب هاي كانون به خوبي رعايت مي شود و در مديريت آفرينش هاي اين كانون و كميته بررسي و تاييد كتاب ثبت مي شود.
رئيس مركز آفرينش هاي ادبي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان كشور ، چهارمحال و بختياري را به عنوان پيشتاز برپايي نقدواره هاي كتاب هاي كانوني نوجوان در كشور عنوان كرد ./ج2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.