استاندار دستاوردهای برپایی نمایشگاه توانمندی های قم را در مالزی ارزشمند دانست و از حصول چند توافق صنعتی و خدماتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از قم، حجت الاسلام و المسلمین موسی پور پس از بازگشت از سفر سه روزه به مالزی برپایی نمایشگاه توانمندی های قم را در ایالت کلانتان مالزی مورد توجه قرار داد و گفت : در حاشیه برپایی این نمایشگاه بازرگانان قمی به توافق های اولیه خوبی دست یافتند که مهمترین آنها ایجاد تولید موتورسیکلت در کلانتان / صادرات لوازم خانگی و محصولات غذایی / احداث کارخانه سیمان و ایجاد مرکز درمان ناباروری در ایالت کلانتان مالزی است.

استاندار افزود : در نمایشگاه یک هفته ای قم که تا پس فردا در کلانتان مالزی برپاست 50 غرفه به ارائه کتب دینی / نرم افزارهای اسلامی / صنایع دستی و محصولات صنعتی و کشاورزی اختصاص یافته که مورد استقبال مردم و مسئولان این ایالت قرار گرفته است.

وی دیدار با سلطان محمد پنجم پادشاه کلانتان و نشست با طلاب مدارس علمیه این ایالت را از دیگر برنامه های سفر سه روزه خود به مالزی عنوان کرد .

حجت الاسلام و المسلمین موسی پور توسعه روابط منطقه ای با کشورهای اسلامی را از رویکردهای مهم دولت دهم برشمرد و گفت : توسعه این گونه روابط موجب گسترش فرهنگ اسلامی / معرفی آرمان های انقلاب / شناساندن ظرفیت های قم / رونق تولید استان و اشتغال زایی بیشتر / شناسایی بازارهای جدید و توجه بیشتر به تولید ملی خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، استاندار ، نمایشگاه ، مالزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.