فيلم‌‌هاي ويدئويي به لحاظ قابل دسترس بودن و تمايل مردم در جهت پركردن اوقات فراغتشان از جايگاه ويژه اي برخوردار است.

عبدالرضا اكبري،بازيگر سينما و تلويزيون در خصوص نخستين جشنواره بين‌المللي فيلم‌هاي ويدئويي به خبرنگار حوزه سينما باشگاه خبرنگاران گفت:اهميت اين جشنواره از آن اهميت است كه فيلمهاي ويدئويي از بدو ورود به تلويزيون وسينما‌هاي خانگي‌توانست در مدت زمان كوتاهي جايگاه ويژه‌اي را به خود اختصاص دهد.
وي افزود:همچنين به لحاظ قابل دسترس بودنش و اينكه مردم از تمايلي كه به ديدن اين فيلم‌ها از خود نشان دادند بر اهميت آن افزود.
اكبري تصريح كرد:فيلم‌هاي ويدئويي با اينكه به لحاظ مالي از بودجه كمي برخوردار است؛ولي باعث بروز استعدادهاي شگرفي مي‌شود كه مي‌تواند منجر به پيشرفت بازيگري در عرصه فيلمسازي شود.
وي ادامه داد:در بعضي مواقع فيلم‌هاي ويدئويي به قدري با كيفيت و خوش ساخت بوده كه مي‌توان گفت از فيلم‌هاي نمايش يافته در سينما بهتر عمل كرده است.
اكبري اظهارداشت:امسال براي نخستين بار است كه بخش ويدئويي به صورت برگزار مي‌شود و من صميمانه از تمامي مسئولان و دست اندركاران اين بخش تشكر مي‌كنم و مطمئن هستم كه اين جشنواره مي‌تواند به لحاظ كيفي تاثيرات مثبتي بگذارد.
وي خاطرنشان كرد:اميدوارم مسئولان ارزش و اهميت بيشتري را به لحاظ اقتصادي و موضوعي در جهت افزايش كيفي محصولات ويدئويي قائل شوند تا شاهد پيشرفت‌هاي روز افزون در اين زمينه باشيم.
گفتني است؛عبدالرضا اكبري 3 فيلم ويدئويي با نام‌هاي "گوي مرگ" محمدرضا آهنج، "آبي  آسمان" بهمن زرين پور،"بومرنگ" به اسماعيل فلاح پور را آماده نمايش دارد./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار