آبی ها برای فصل آینده آندرانیک تیموریان را از دست دادند و در حال حاضر هافبک دفاعی در این تیم حضور ندارد اما صحبت از حضور مازیار زارع در استقلال از سوی مسئولان منتفی اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اعضای تیم استقلال برای جذب مازیار زارع اقداماتی را انجام دادند اما این بازیکن قصد حضور در تیم سابقش را داشت و به این موضوع اشاره کرد البته مذاکرات در حد حرف باقی ماند و جدی نشد اما آبی ها اعلام کردند که گزینه اصلی آنها برای حضور در پست تیموریان هافبک دفاعی سابق تیم راه آهن بوده که راهی مس کرمان شده است.

گفتنی است، حسین کاظمی که سابقه حضور در استقلال را دارد و امیر قلعه نوعی نیز عملکردش را تأیید می کند پیش از این برای بازگشت به استقلال اعلام آمادگی کرد اما مسئولان تیم استقلال در آن زمان قصد حفظ کردن تیموریان را داشتند و به همین دلیل کاظمی پس از عدم تماس از سوی آبی ها راهی مس کرمان شد تا یک فصل را در این تیم سپری می کند.

شایان ذکر است، مسئولان این تیم اعلام کردند که تصور جدایی تیموریان را از تیم نداشتند و تنها هدفشان حفظ این بازیکنان در تیم بود به همین دلیل به فکر جذب بازیکنان دیگری نبودند از طرفی کیانوش رحمتی نیز در فهرست امیر قلعه نوعی حضور دارد اما وی به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل قادر به همراهی استقلال نیست و برای این تیم حضور یک دفاعی مقتدر لازم و واجب است.

لازم به ذکر است، مسئولان اعلام کردند در پی جذب یک بازیکن درجه یک هستند که داخلی نیست و قصد دارند از وی به عنوان جانشین آندو تیموریان استفاده کنند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار