حضور بیشتر در مسابقات جهانی ربوکاپ ، زمینه ساز بروز استعدادهای درخشان علمی جوانان ایرانی است.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران، پویا عادلدارگوهردانی سرپرست لیگ شبیه ساز امداد دانشگاه آزاد اسلامی قزوین MRL با بیان این که تمام تلاش مان را برای نشان دادن توانمندی های ایران در مباحث علمی درلیگ شبیه ساز امداد خواهیم کرد، اظهار داشت: تیم های ایرانی در چند سال گذشته با درخشش در مسابقات علمی جهان نشان داده اند استعدادهای ایرانی همواره پویا و تاثیر گذار هستند.
 
وی که در سالن برگزاری مسابقات در حال آماده سازی تیم اش برای حضور در این لیگ بود، ادامه داد: در این دوره از مسابقات تیم هایی از کشورهای آمریکا، چین، ژاپن، پرتغال، برزیل و مصر ثبت نام کرده اند که بعد از آماده سازی به رقابت خواهند پرداخت.  
وی تیم های SOS دانشگاه امیرکبیر و Posidon از مدرسه استعدادهای درخشان تهران را از دیگر تیم های ایرانی شرکت کننده در این لیگ برشمرد و افزود: حضور بیشتر تیم های ایرانی دراین گونه از مسابقات ضمن تبادل بیشتر اطلاعات علمی، به بروز استعدادهای درخشان علمی جوانان  ایرانی در میادین بزرگ علمی می انجامد.
کسب سه مقام اولی در مسابقات جهانی ربوکاپ2006 آلمان،2007آمریکا و 2011ترکیه و نیز یک مقام دومی در مسابقات جهانی ربوکاپ2009اتریش توسط لیگ شبیه ساز امداد مرکز تحقیقات مکاترونیک دانشگاه آزاد اسلامی قزوین MRL این تیم را در زمره ی برترین تیم های مطرح دنیا در این لیگ قرار داده است. /عط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار