نماینده مردم اهر و هریس گفت: تئوری پردازی های رژیم صهیونیستی روند مذاكرات هسته ای را دچار مشكل می كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛' عباس فلاح ' روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: تئوری پردازی های این رژیم غاصب در مورد دستیابی جمهوری اسلامی ایران به انرژی صلح آمیز هسته ای، آمریكا و برخی كشورهای غربی را تحت تاثیر خود قرار داده و آنها را مجبور به مقابله با ایران كرده است، ولی ایران هیچ وقت از مواضع خود در زمینه دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای كوتاه نخواهد آمد.

وی افزود: مدیران ارشد نظام تصمیم گرفته اند با نگرش مثبت به مذاكرات ادامه دهند و معتقدند در این راه نباید عزت ملت ایران خدشه دار شود.

وی گفت: اگر ایران در زمان دست یابی به تكنولوژی غنی سازی سه درصد از مواضع خود كوتاه می آمد، امروز نمی توانستیم به غنی سازی 20 درصد برسیم و علاوه بر آن كشورهای غربی نیز حاضر به ارایه این تكنولوژی نمی شدند.

فلاح عنوان كرد: امروز خوشبختانه دانشمندان هسته ای در سایه ایستادگی در مقابل غرب و اتكا به روحیه خود باوری توانسته اند به این مرحله رسیده و تكنولوژی هسته ای خود را به رخ جهانیان بكشانند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی ابراز كرد: البته نباید فراموش كرد كه این پیشرفت در سایه منویات و تصمیمات موثر رهبر معظم انقلاب در برهه های مختلف حاصل شده و باید قدردان این نعمت در نظام اسلامی بود.

وی تاكید كرد: رویكرد جمهوری اسلامی در موضوع هسته ای حفظ اقتدار نظام و رفع احتیاج های انرژی كشور است و از این سیاست رویگردان نخواهیم شد.

فلاح با اشاره به برگزاری مذاكرات هسته ایران و 1+5 در مسكو، گفت: ایران با رویكردی مثبت وارد این مذاكرات شده و علاقه مند است با راهبردی گام به گام این موضوع را فیصله دهد ولی رژیم صهیونیستی با لابی گری مقابل ایران ایستاده كه امیدواریم كشورهای مذاكره كننده از این رژیم غاصب تاثیر پذیر نباشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار