نایب رییس هیات تیراندازی استان مركزی از اعزام بانوان ورزشكار این استان به مسابقان لیگ برتر تیراندازی در اواخر تیرماه سال جاری خبر داد.

'طاهره مسافر در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: این مسابقات به میزبانی استان تهران در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در رشته تپانچه بادی 'اكرم رمضانی'، 'سمیرا قیدی'، 'فاطمه میرزاخانی' و 'سحر چگینی' از استان مركزی در این مسابقات حضور خواهند داشت.

نایب رییس هیات تیراندازی استان مركزی اضافه كرد: 'فاطمه طاهری'، 'فاطمه حیدری'، 'سمیه نجاری' و 'فاطمه سادات طبائی' نیز در رشته تفنگ بادی در رقابت های مذكور شركت خواهند كرد.

مسافر با اشاره به راه اندازی لیگ تیراندازی استان مركزی از نیمه دوم تیر ماه سال جاری بیان كرد: ارایه تسهیلات بیشتر و افزایش رقابت بین ورزشكاران و توجه بیشتر مسوولان به این رشته ورزشی از جمله مزایای این اقدام است.

وی خاطر نشان كرد: هم اكنون 160 بانوی ورزشكار از شهرستان های اراك، محلات، دلیجان، خمین و ساوه به صورت سازمان یافته در رشته تیراندازی فعالیت دارند.

مسافر كسب مقام نخست لیگ دسته یكم كشور در سال 88 و مقام سوم مسابقات المپیاد ایرانیان را از مهمترین رتبه بانوان ورزشكار استان مركزی در رشته تیراندازی اعلام كرد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.