قوهاي سفيد در دستان هدايتي...

در روزهائي كه خيلي خوب از ملوان حمايت نمي شد و اين تيم مردمي با چالش هاي زيادي همراه بود سرانجام پس از پيگيري هاي فراوان بعد از 43 سال مالك جديدي را بالاي سر خود ديد و به جمع تيم هاي خصوصي كشور پيوست.

 به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، باشگاه ملوان انزلي كه كارخانه بازيكن سازي خوانده مي شود و هيچ وقت تعطيل نشده است سرانجام به بخش خصوصي كشور پيوست و حسين هدايتي عابر بانك فوتبال ايران مالكيت 70 درصدي باشگاه ملوان را در دست گرفت.

خصوصي شدن تيم ها يكي از شروط كنفدراسيون آسيا براي ليگ هاي حرفه اي است كه حالا ملوان نخستين اصل آن را داراست.

اين گزارش حاكي است:‌ حسين هدايتي مالك باشگاه استيل آذين كه در پروسه آمدنش به ملوان تا روزهاي آخر با موانع و سنگ اندازي بسياري از سوي مخالفانش همراه بود سرانجام موفق شد به هدفش كه خريد يك تيم قديمي و پر هوادار است، برسد.

لازم به ذكر است: با توجه به مشخص شدن مالكيت باشگاه ملوان انزلي فرهاد پورغلامي كه طي دو سال پياپي براي ملوان مربيگري كرده است دوباره براي اين تيم پر هوادار ابقاء شد.

شايان ذكر است: پژمان نوري، مازيار زارع و جواد شيرزاد كه از بازيكنان سابق ملوان بودند و پيراهن اين تيم را پوشيده اند با مشخص شدن تکليف باشگاه ملوان به صورت رسمي قرارداد خود را با اين تيم به امضا رساندند. سيامك كوروشي هافبك تيم نفت تهران همه نيز با اين تيم به توافق رسيد و به جمع ملواني ها پيوست.

باشگاه ملوان هم اكنون در حال جذب اسماعيل شريفات و حسين بادامكي است كه هنوز طرفين با يكديگر به توافق نرسيده اند.

اين گزارش حاكي است: حسين هدايتي مالك باشگاه استيل آذين كه با سرمايه گذاري  در اين باشگاه  با ناكامي روبه رو شد بايد در ملوان كه يكي از قديمي ترين و ريشه دار ترين تيم هاي فوتبال كشور است كساني را در چارت سازماني ملوان قرار دهد كه از جنس ملوان باشند و مي توان گفت كه تنها فوتبالي بودن افراد جواب نمي دهد./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار