تهیه و پخش برنامه زنده "مطبوعات" كه هر رو به طور زنده به مدت 20 دقيقه از سيماي اردو پخش مي شود، در سال جديد با تغييرات ساختاري روی آنتن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي شبكه جهاني سحر، هدایت ا... طاهرزاده تهیه کننده این برنامه با اشاره به بررسی روزنامه های ایرانی، هندی و پاکستانی در این برنامه گفت: در برنامه "مطبوعات"، موضوعات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... روز جهان به ویژه حوزه شبه قاره هند را در قالب تیترهای مهم خبری، اخبار کوتاه و مقالات تحلیلی مورد بررسی قرار می دهیم.
وی با اشاره به اینکه زمان این برنامه در سال جدید از 15 دقیقه به 20 دقیقه افزایش یافته است، افزود: رویکرد برنامه در سال جدید با تاکید بر برقراری ارتباط با دفاتر اسلام آباد و دهلی نو تغییر کرده است و در پی آن هر یک از این دفاتر، بررسی مهم ترین عناوین و مطالب روز کشور مربوطه را بر عهده خواهند داشت. ساختار برنامه به این صورت خواهد بود که با دفاتر سازمان در اسلام آباد و دهلی نو ارتباط زنده برقرار می کنیم و پس از بخش بررسی روزنامه های ایران از استودیوی سحر در تهران، بخش بررسي روزنامه های هند از استودیوی دهلی و بخش بررسي روزنامه های پاکستان از استودیوی اسلام آباد هر کدام به مدت 5 تا 7 دقیقه به روی آنتن می رود.
عوامل تهیه برنامه زنده و روزانه "مطبوعات" که هر روز در بخش عصرگاهی این سیما، عهده دار تهیه و پخش این برنامه به عنوان نخستین برنامه این بخش در هر روز هستند، عبارتند از: قمر عباس و حسن عباس (انتخاب مطالب، ترجمه و ویراستاری)، احمد عباس، سید حسن زیدی، عظیم سبزواری، ناهید انوری، شایسته درانی، قمر عباس و حسن عباس (اجرا و گویندگی)، محسن محسنی، شیرین بانو معراج، زهرا محمدزمانی، مهسا عربی و زهرا فراهانی (دستیاران زباندان) و امیرعلی زینلی و مهدی کاظمیان (تهیه و هماهنگی پخش زنده از استودیوهای دفاتر صدا و سیما در دهلی نو و اسلام آباد). /ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار