يک نوجوان در فلوريداي آمريکا که در حادثه اي اتفاقي، نيزه ماهيگيري در سرش فرو رفته و از سوي ديگر خارج شده بود با خوش شانسي تمام از چنگال مرگ گريخت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از ديلي ميل،  اين نوجوان 16سال در جنوب فلوريدا، در حادثه اي که از روي بدشانسي براي وي روي داد، به صورت اتفاقي در مسير شليک نيزه ماهيگيري قرار گرفت و نيزه از بالاي چشم راست وي وارد و تا انتهاي جمجمه وي در مسير مغز، پيش رفت.

وي بلافاصله با هواپيما به بيمارستاني در ميامي منتقل شد و پزشکان در عمل جراحي نادري که سه ساعت به طول انجاميد، با کمک دريلي پرسرعت نيزه را از سر اين نوجوان خارج کردند.

گروه پزشکي معالج اين نوجوان مي گويند، وي در زمان رسيدن به بيمارستان هوشيار بود و با گروه فوريت هاي پزشکي نيز توانست ارتباط برقرار کند و همين امر باعث شد پزشکان در شروع عمل جراحي براي نجات وي هيچ فرصتي را از دست ندهند. اتفاق معجزه آسا اين که نيزه وارد شده، به هيچ کدام از بخش هاي اصلي و حياتي مغز آسيب وارد نکرده و از روز دوشنبه که وي هوشياري خود را به دست آورد، برنامه توانبخشي ويژه اش نيز شروع شده است. وي توانسته است چند جمله کوتاه با کارکنان بيمارستان صحبت کند ولي چيزي از اين حادثه را به ياد ندارد.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار