فرماندار شهرستان خوروبیابانك گفت: با توجه به دو طرفه بودن جاده های شهرستان خوروبیابانک و همچنین نبود امکانات مناسب وجود امداد هوایی در این شهرستان ضروری است .

' حسن فیروزی'در گفتگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان با بیان این مطلب افزود: سالانه بیش از یكصد هزار خودروی سواری سبك و سنگین در محورهای ارتباطی شهرستان تردد دارند و به همین منظور وجود امداد هوایی در این شهرستان ضروری است.

وی با اشاره به تعطیلات نوروزی و تابستانی و اهمیت حفظ جان میهمانان و مسافران، افزود: از ابتدای تعطیلات نوروزی كه از 25 اسفند ماه هر سال آغاز و تا پایان 15 فروردین ماه سال بعد ادامه دارد بیش از 20 هزار دستگاه خودرو سواری در محورهای ارتباطی شهرستان تردد می‌كنند كه بیشترین این وسائط نقلیه زائران حضرت امام رضا(ع) هستند. فرماندار خوروبیابانك ابراز امیدواری كرد: با برنامه ریزی مناسب در شهرستان خوروبیابانك كمتر شاهد تصادفات جاده‌ای باشیم.

'محمد اقبال' مدیر شبكه بهداشت و درمان خوروبیابانك نیز در این‌ باره گفت: تامین اعتبار و راه اندازی بالگرد هوایی برای خدمات اورژانس هوایی از اولویت حوزه درمان این شهرستان است كه به طور جدی درحال پیگیری است.

با توجه به وجود سه شهر و 32روستا در شهرستان خوروبیابانك، راه اندازی یك اورژانس هوایی ضروری است تا بتوان مصدومان و بیماران را به مراكز تخصصی درمانی انتقال داد.

شهرستان خوروبیابانك با بیش از 24 هزار نفر جمعیت در 420 كیلومتری شرق اصفهان قرار دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.