گروه تنبور نوازان لاوچ به سرپرستی حیدر کاکی در روزهای پنجشنبه و جمعه یکم و دوم تیرماه ساعت 18 موسیقی فارسی و کردی را به روی صحنه سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران می برند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این برنامه در دو بخش تهیه دیده شده است که قسمت نخست آن شامل قطعه بیکلام بیکران،تصنیف پروانه شو،ساز و آواز ،تصنیف دلاچونی و تصنیف فراق می باشد و در بخش دوم قطعات گردون،گل و خاک،نوروز ،ساز و آواز و... اجرای می شود .
تنبور نوازان لاوچ در این دو شب اشعاری از مولانا ،بابا طاهرو بیسارانی را به آهنگسازی علی اکبر مرادی کرمانی و حیدر کاکی به روی صحنه می برند .
در این گروه حیدر کاکی سرپرست گروه،خواننده ،نوازنده تنبور و شورانگیز است و فرزاد بازگیر نوازنده تنبور و همخوان،فرزان خاکپور نوازنده تنبور،پگاه سلیمی نوازنده تنبور و همخوان،حسنی فتحی نوازنده تنبور و همخوان،ارسلان عباسی بم تار و تنبور ،صیاد محمدی نوازنده تنبور و دهل ،بهنوش کاظمی زاده نوازنده کمانچه ،زکریا یوسفی نوازنده دف و همایون کاکی نوازنده تنبک گروه هستند .
گروه لاوچ از اوایل دهه 70 به سرپرستی استاد علی اکبر مرادی تشکیل شد و تا اوایل دهه 80 کماکان فعالیت های خود را ادامه داد و در کنسرت های و جشنواره های آن زمان حضوری فعال داشت. این گروه اوایل سال گذشته  مجددا کار خود را از سر گرفته و در روزهای یکم و دوم تیرماه در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه می پردازند .
گفتنی ست این برنامه راس ساعت 18 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری آغاز خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت تماشای این برنامه به فرهنگسرای نیاوران واقع در انتهای خیابان پاسداران ، رو به روی پارک نیاوران مراجعه نمایند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار