رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: در قالب طرح بسیج سازندگی بیش از 49 تیم پزشکی برای مداوای افراد بیمار در مناطق روستایی و محروم اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبيل  اکبر اسفندیاری امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت در اردبیل افزود: واگذاری کارها به بسیج سازندگی از سوی ادارات و نهادهای مختلف آثار مثبتی به همراه داشته است به طوری که با برپا شدن بیمارستان صحرایی در مناطق مختلف استان پارسال به بیش از 115 نفر خدمات ارائه شده، 70 نفر بستری شده و 10 نفر نیز تحت عمل جراحی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه پارسال 100 هزار نفر روز فعالیت در قالب اردوهای بسیج سازندگی انجام شده است، گفت: در این ارتباط بیش از 20 هزار نفر روز نیز خدمات مفید و سازنده در دور‌افتاده‌ترین مناطق استان به همت بسیجیان انجام شده و بالغ بر 634 نفر بسیجی در این مناطق کار مرمت و بازسازی طرح‌های مختلف عمرانی را عهده‌دار بودند.

اسفندیاری با اشاره به مرمت و بازسازی 18 مدرسه و اجرای 33 طرح عمرانی محرومیت‌زدایی از مناطق روستایی گفت: احداث غسالخانه، آبرسانی به روستاها، تکمیل مساجد و همچنین خانه‌های روستاییان محروم با کمک کمیته امداد از فعالیت‌هایی بوده است که در اولویت امسال نیز قرار دارد.

رئیس بسیج سازندگی استان اردبیل ظرفیت پیش‌بینی شده برای طرح هجرت بسیج سازندگی را امسال 40 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این اردوها به مدت 10 تا 15 روز در مناطق مختلف برگزار می‌شود./س

برچسب ها: اردبیل ، طرح ، بسیج ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.