پناهیان با اشاره مذاکرات ایران و گروه 1+5 گفت: می دانیم مسئله هسته ای بهانه ای در دست ابرقدرت هاست اما ملت ایران این بهانه را از دست آنان خواهد گرفت.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام پناهیان در مراسم خاکسپاری پیکرهای مطهر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در دانشگاه شهید عباسپور افزود: پس از خاکسپاری شهدا در این مکان دانشگاه به یک حرم و آستان تبدیل می شود.

پناهیان گفت:‌ این دو شهید سی سال است که در محضر ائمه رشد کرده اند و روزی دریافت می کنند.

وی افزود: شهدایی که امروز در کنار خود می بینیم در اعلی علیین سیر و سلوک داشته اند و ما می توانیم با بهره گیری از برکات وجود آنان به درجاتی دست یابیم.

پناهیان گفت: دیگر این محل فضایی در مقابل مسجد دانشگاه نیست بلکه به پادگان حضرت ولی عصر (عج) تبدیل خواهد شد.

حجت الاسلام احمد پناهیان گفت: شهدایی که امروز در دانشگاه شهید عباس پور به خاک سپرده شدند در محضر ائمه، صلحها و انبیاء‌الهی کسب فیض کرده اند.

وی با بیان اینکه برخی اینگونه اظهار می کنند که جنگ ما برای تمامیت ارضی و دفاع از خاک و دفع متجاوز صورت گرفت افزود:‌ جنگ ما به فرموده فرمانده کل قوا برای رفع فتنه از عالم بود و با توجه به اینکه هنوز این فتنه دفع نشده است جنگ ما ادامه دارد و شهدای ما نیز برای این منظور به جبهه ها شتافتند و در آنجا به این مقام دست یافتند.

پناهیان با اشاره مذاکرات ایران و گروه 1+5 گفت: می دانیم مسئله هسته ای بهانه ای در دست ابرقدرت هاست اما ملت ایران این بهانه را از دست انان خواهد گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار