عزالدین القسام از دستیابی به آتش‌بس در غزه خبر داد

شاخه نظامی جنبش حماس از دستیابی به آتش‌بس در غزه با میانجیگری طرف مصری با هدف پایان دادن به تجاوزات رژیم صهیونیستی که از روز دوشنبه تاکنون ۹ شهید برجای گذاشت، خبر داد.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  پایگاه خبری سما ؛  گردان‌های شهید "عزالدین القسام" شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در پاسخ به تلاش‌های مصر برای توقف تجاوزهای اسرائیل علیه نوار غزه، به همراه سایر گروه‌های مقاومت فلسطین در نوار غزه قصد دارد به آتش‌بس با رژیم صهیونیستی پایبند باشد. البته این امر منوط به پایبندی رژیم صهیونیستی به این امر است.

حملات رژیم صهیونیستی به غزه از روز دوشنبه تاکنون دستکم ۹ شهید در غزه بر جای گذاشته است و این حملات با مقاومت مبارزان فلسطینی روبرو شد و آنان ده‌ها موشک و خمپاره به سوی مواضع صهیونیست‌ها شلیک کردند.

شاخه نظامی جنبش حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در پاسخ به تلاشهای مصر برای متوقف ساختن تعرض و تجاوز علیه مردم ما ، ما در گردان‌های قسام و تمام جناحهای مقاومت تعهد خود را نسبت به توقف این دور از رویارویی تا زمانی که اسرائیل پایبند قطع جنایات خود باشد اعلام می کنیم  و بهتر است که سران اشغالگر این پیام ما را خوب درک کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است که این دور از مقابله نیروهای مقاومت با دشمن صهیونیستی در پایین ترین سطح خود از نظر حجم آتش و نحوه واکنش بود و این یک پیام برای رهبران اسرائیل در مورد حملات شدیدتر بود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار