سردار احمدي مقدم با اشاره به اجراي طرح تابستاني گفت: اين طرح از 25 خرداد ماه، پس از تعطيلي مدارس اجرا خواهد شد و پليس با حضور گسترده، امنيت راه ها، تفرجگاه ها و شهرهاي مسافرتي را برعهده مي گيرد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران فرمانده ناجا با اشاره به افزايش شيفت گشت هاي پليس، اظهار داشت: اين افزايش به منظور تامين امنيت مردم است.

اين مقام انتظامي در پاسخ به سئوالي درباره دريافت افشانه اشک آور يا وسايل دفاع شخصي براي خبرنگاران تصريح کرد:پليس اين آمادگي را دارد اما نماينده صنوف براي دريافت اين وسايل بايد به پليس پيشگيري مراجعه کرده و طبق ضوابط و در چارچوب خاصي ، اين وسايل به آنها ارائه مي شود.

وي با اشاره به اجراي طرح سالم سازي درياها در سال 91،گفت: خوشبختانه با تلاش استانداران و دستگاه هاي متولي، هر سال طرح سالم سازي درياها، رو به بهبود است.

فرمانده نيروي انتظامي ، يادآور شد: همچنين تمهيداتي براي مقابله با مزاحمان نواميس مردم و همچنين تامين امنيت اخلاقي در اين رابطه اتخاذ شده است.

وي ادامه داد: نيروي انتظامي در تابستان امسال با افزايش اعزام نيرو به استان هاي مازندران و گيلان، سعي در بهبود اجراي اين طرح نسبت به سال هاي گذشته داريم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار