فرماندار شهرستان اهر، از ایجاد 5 هزار و 956 شغل در شهرستان اهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از تبریز، صدیقی،امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان اهر گفت: این میزان اشتغال بیش از تعهدات که 137 درصد است می باشد و بیشترین ایجاد اشتغال در بخش های کشاورزی و مسکن است.

وی، از رتبه دوم استانی شهرستان اهر در ایجاد اشتغال در مشاغل خانگی خبرداد و افزود: برای یک هزار و 439 نفر با 45 میلیارد ریال تسهیلات شغل ایجاد شده است.

فرماندارشهرستان اهر، گفت: از طریق بنگاه های زودبازده اقتصادی نیز برای 337 نفر شغل ایجاد شده است. صدیقی، با اشاره به مصوبات همایش فرصت های سرمایه گذاری شهرستان اهر گفت: در این همایش 51 طرح با 4 هزار میلیارد ریال تصویب شده است که اکثر این طرح ها در حال اجراست.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین از ساخت بیش از 5هزار مسکن مهر در قالب تعاونی ها، انبوه سازان و انفرادی در شهرستان اهر خبر داد. وی، گفت: در بخش مسکن روستایی نیز امسال یک هزار واحد مسکونی روستایی مقاوم سازی خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر، همچنین از ادارات خواست اعتبارات اختصاص یافته در سال مالی 90 را تا فرصت باقی مانده جذب کنند

وی، از اخذ مجوز برای ایجاد شهرک صنفی  در شهرستان اهر برای اولین بار در استان آذربایجان شرقی خبرداد وافزود: مشاغل آلاینده و مزاحم به این شهرک انتقال خواهد یافت.

صدیقی، همچنین بر برنامه ریزی به جوانان در ایام تعطیلات تابستان، تکریم ارباب رجوع ، اتمام پروژه های نیمه تمام و اجرای قول هایی که از سوی مسئولان به مردم داده می شود تأکید کرد.

وی، همچنین سلطانی را به عنوان رئیس اداره راه و شهرسازی اهر، طاها را به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه اهر، جبل پیما را به عنوان رئیس اداره حفاظت محیط زیست اهر و طهماسبی را به عنوان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اهر معرفی و از خدمات مسئولان قبلی آنها تقدیر و تشکر کرد. 

در این جلسه امام جمعه شهرستان اهر نیز، بر اخلاص در کارها در جامعه و به خصوص از سوی مسئولان تأکید کرد. حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین خواستار توجه بیشتر به مسایل فرهنگی در کنار کارهای عمرانی و اقتصادی از سوی مسئولان شد.

وی، با اشاره به بیکاری در شهرستان اهر که بیشتر است بر ایجاد فرصت های شغلی جهت کاهش بیکاری تأکید کرد.

در این جلسه نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی نیز، برخدمت بیشتر به مردم از سوی مسئولان در کنار دین مداری و ولایت مداری تأکید کرد.

عباس فلاحی باباجان، گفت: با همدلی و همراهی مسئولان شهرستان اهر و مسئولان استانی و کشوری در حد توان در توسعه و پیشرفت شهرستان اهر و حل مشکلات تلاش خواهیم کرد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.