شبکه جهانی سحر به مناسبت روزهای سوم تا پنجم شعبان، مصادف با میلاد با سعادت امام حسین (ع)،حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع)، برنامه هایي را برای بینندگان خود در نظر گرفته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر؛به مناسبت این ایام، ویژه برنامه "میلاد امام حسین (ع)" به تهیه کنندگی احمدرضا کریمی جمعه شب به مدت 45 دقیقه به صورت زنده از سیمای آذری پخش می شود.
همچنین دو ویژه برنامه 25 دقیقه ای از سری برنامه های "ستارگان درخشان" به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) در روزهای یکشنبه و دوشنبه از این سیما پخش خواهد شد.
سیمای اردو نیز روز شنبه در برنامه زنده "خانواده" به تهیه کنندگی سیدمحمدرضا موسوی کیا و روز دوشنبه در برنامه زنده "مشعل راه" به تهیه کنندگی مصطفي لبيكي،این اعیاد خجسته را گرامی می دارد.
در سیمای کردی هم برنامه زنده "خانواده" به تهیه کنندگی شراره خرازیان که هر روز از این سیما پخش می شود،بخش هایی را به این اعیاد اختصاص می دهد.همچنین در برنامه زنده "سلام تهران" به تهیه کنندگی محمدرضا دلخوانی که روزهای دوشنبه از این سیما پخش می شود، پیرامون این اعیاد گفت و گو خواهد شد.
سیمای فرانسوی شبکه سحر هم دو ویژه برنامه از مجموعه "مناسبت هاي ملي و مذهبي" به تهیه کنندگی حسين خروجي برای این ایام در نظر گرفته است که ویژه برنامه "ولادت امام حسین (ع)" روز شنبه به مدت 16 دقیقه و ویژه برنامه "ولادت امام سجاد (ع)" روز دوشنبه به مدت 14 دقیقه از این سیما پخش خواهد شد.
سیمای انگلیسی برنامه "سخنرانی مذهبی" ارسالی از دفتر لندن را در 5 قسمت 10 دقیقه ای برای این ایام در نظر گرفته است که روزهای شنبه تا دوشنبه از این سیما پخش خواهد شد. همچنین در برنامه زنده "افق" به تهيه كنندگي حسين خروجي که روزهای شنبه پخش می شود، به اين اعياد خجسته پرداخته خواهد شد. پخش نماهنگ نیز از دیگر برنامه های سیمای انگلیسی در این ایام است./ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار