شبکه تلویزیونی العالم لحظاتی پیش در خبری فوری و زیر نویس اعلام کرد شورای نظامی حاکم بر مصر با صدور بیانیه ای اعلام کرد به متمم بیانیه قانون اساسی پایبند است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلویزیونی مصری النیل لحظاتی پیش بیانیه شورای نظامی مصر را در مورد اتفاقات اخیر در این کشور منتشر کرد.

شورای نظامی مصر ضمن تهدید تلویحی مردم به آنچه که خروج از قانون و تلاش برای ایجاد ناامنی در کشور نامید، اعلام کرد که با جدیت در مقابل متخلفان برخورد می‌کند.

در این بیانیه شورای نظامی نسبت به آنچه که تعطیل کردن احکام قضایی نام گذاشته، هشدار داد و مدعی شد که نسبت به تمامی جریانهای سیاسی در این کشور دیدی یکسان و همسو دارد.

این شورا منافع کشور را بالاتر از منافع دیگران قلمداد کرد و مدعی شد که پیشداوری در مورد نتایج انتخابات قبل از صدور نتایج رسمی غیر قابل قبول است.

این بیانیه با تهدید تلویحی مردم معترض به کودتای آرام ژنرال ها در این کشور نسبت به آنچه که خروج از قانون نامید، هشدار داد و مدعی شد که با جدیت در مقابل "تلاش برای ایجاد ناامنی در کشور"  برخورد می‌کند و با هر تلاشی برای ضرر و آسیب زدن به اموال مردمی برخورد می کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار