شبکه تلویزیونی بازار در برنامه «جامه» صنعت پوشاک ایران را مورد بررسی قرار می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه تلویزیونی بازار این برنامه با حضور کارشناسان مطرح و دست­اندرکاران بازار و صنعت پوشاک با هدف آشنایی بیشتر مخاطب با چرخه فرهنگی - صنعتی بازار پوشاک ایران و معرفی طرح ­های برتر و تقویت رابطه ایده تا بازار تهیه شده است.
این برنامه با موضوعات متنوع، معیارهای خرید و فروش موفق، روند طراحی، تولید و عرضه را در پوشاک،کیف و کفش بررسی می ­کند و شامل گزارش ­های مستندی از واقعیت­ های بازار پوشاک ایران است و در بخش ­های متنوع مخاطب خانواده را با استانداردهای موجود و نحوه استفاده صحیح از البسه و کیف و کفش به عنوان مجموعه­ ای از اقلام اصلی سبد خرید خانوار آشنا می­ کند.
برنامه جامه با به تصویر کشیدن موفقیت‌های تولیدات داخلی، در عرصه رقابت با محصولات خارجی، هدف تعالی بازار و صنعت پوشاک کشور را دنبال می­کند.
برنامه جامه به تهیه کنندگی محبوبه منصوری پور ،کارگردانی محمد علی رهبر وسید خلیل میراشرفی در 26 قسمت 15 دقیقه ­ای تولید شده و  هر شب ساعت22 از شبکه بازار به روی آنتن می رود و تکرار آن ساعت11 صبح  و 17 عصر هر روز است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.