فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور از پشتیبانی دولت برای برگزاری اردوهای راهیان نور خبر داد

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، سردار فضلی گفت: ایجاد زیرساخت‌ها زمینه را برای ارتقای راهیان نور در شمال‌غرب فراهم می‌کند و این مهم با استفاده توأمان از ظرفیت‌های ملی و استانی محقق می‌شود.
وی افزود: استانداری‌های خوزستان و کرمانشاه برای ایجاد زیرساخت‌ها و تامین امکانات به منظور تسهیل در انجام اردوهای راهیان نور اقدامات قابل توجهی انجام داده‌اند.
فضلی گفت: خانواده نیروهای مسلح برای تحقق راهیان نور پای کار آمده‌اند و باید دولت و به‌ویژه استانداری‌های پنج استان مدنظر راهیان نور آنان را در رسیدن به اهداف یاری نمایند.
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور افزود: اجرای زیرساخت‌ها در این استان‌ها از یک شیب ناملایمی برخوردار است که باید این شیب با اختصاص اعتبارات و کمک به اجرای زیرساخت‌ها به حد تعادل برسد.
وی در ادامه گفت: در زمانی که مرزهای ما در نوار غرب و شمال‌غرب متأثر از هجمه سخت دشمنان بود رزمندگان با فداکاری دست دشمن را از این جغرافیای پرخیر و برکت کوتاه کردند.
وی در پایان افزود: 20 هزار استاد دانشگاه و حوزه‌های علمیه، 200 هزار دانشجو، 1.5 میلیون دانش‌آموز و فرهنگی و 20 هزار طلبه در سال گذشته از اقصی نقاط کشور به اردوهای راهیان نور اعزام شده‌اند./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.