با توجه به اینکه مسابقات فوتبال زیر 22 ساله های آسیا آغاز شده است امروز شنبه 3 تیر ایران به مصاف تیم ملی کویت خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تیم ملی فوتبال ایران در حالی به مصاف تیم فوتبال کویت در چهارچوب رقابت های زیر 22ساله های آسیا می رود که تیم ملی فوتبال کشورمان در زمینی ناهموار و نامساعد پیش از این بازی به تمرین پرداخته و اعتراضات علیرضا منصوریان سرمربی تیم ملی زیر 22 ساله های ایران را به همراه داشته و منصور رشیدی با دروازه بان ها به تمرین پرداخته و سایر بازیکنان توسط علیرضا منصوریان و محمد خرمگاه تمرین کردند.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران امروز به مصاف کویت می رود و در همین روز دو دیدار دیگر نیز برگزار می شود که تاجیکستان در برابر بحرین حاضر می شود و قطر نیز به مصاف مالدیو می رود.

در ادامه : در روز دوشنبه پنجم تیر بحرین با کویت به رقابت می پردازد و ایران با قطر دیدار می کند و تاجیکستان به مصاف مالدیو خواهد رفت و روز پنجشنبه هشتم تير  تیم ملی کویت با تاجیکستان به رقابت می پردازد، مالدیو با ایران دیدار می کند و بحرین نیز به مصاف قطر خواهد رفت.

در پایان لازم به ذکر است ، روز دوشنبه 11 تیر ماه تیم ملی قطر با کویت به رقابت می پردازد ، مالدیو به مصاف بحرین می رود و ایران تاجیکستان به رقابت می پردازد و در نهایت در روز 13 تیرماه کویت با مالدیون دیدار خواهد کرد، تاجیکستان به مصاف قطر می رود و ایران نیز با بحرین به رقابت می پردازد./ق
 

برچسب ها: مسابقات ، ملی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار