تجلیل از معاونت سیما به خاطر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

در مراسمی که شامگاه جمعه دوم تیرماه در هتل هویزه تهران توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران و ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، از دکتر علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی تقدیر و تجلیل شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سیما، مهندس زریبافان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از اهتمام جدی رسانه ملی به خصوص معاونت سیما در گسترش فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل کرد و خواهان توسعه کمی و کیفی همکاری ها با سایر نهادها برای تجلیل از اسوه های ایثار و شهادت شد.
بنا بر این گزارش ، دکتر علی دارابی معاون سیمای رسانه ملی نیز در این مراسم طی سخنانی از اهتمام جدی معاونت سیما برای توسعه و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت سخن گفت و از ساخت چند سریال از جمله شهید چمران ، باکری ، زین الدین ، کاوه ، بروجردی و ابوترابی در آینده نزدیک خبر داد . دارابی افزود : سریال شهید کاوه تولید شده و سریال ابوترابی ، که اسوه آزادگان در حال تصویربرداری است و در سال آینده پخش آن آغاز خواهد شد.
وی یادآور شد: همه نهادها به خصوص دستگاه های قانون گذار و اجرا وظیفه مبرم در حمایت و پشتیبانی از تولید فیلم و سریال در حوزه ایثار و شهادت دارند.
به گزارش روابط عمومی سیما در این مراسم ، از تعدادی از دست اندرکاران جامعه هنری در حوزه ایثار و شهادت و نیز ، از جمعی از مدیران معاونت سیما از جمله مهدی فرجی مدیر شبکه یک سیما تقدیر به عمل آمد./ي2
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار