سرمربي تيم باشگاهي تنيس روي ميز پتروشيمي بندر امام ماهشهر گفت: در صورت برد مقابل نفت سپاهان قهرماني تيم مان قطعي است و بازي آخر مقابل ذوب آهن تشريفاتي مي شود.

پيمان حسني در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود : 9 تير ماه قرار است در مقابل نفت سپاهان بازي کنيم که بازي راحتي نيست اما کار نفت سخت تر است زيرا براي رسيدن به قهرماني بايد با حساب پنج بر صفر ما را شکست دهد که تا حدود زيادي دور از انتظار است.

وي تصريح کرد: در بازي رفت ما با نتيجه 5 بر1 در خانه آنها پيروز شديم و همين کار ما را راحت کرد.

حسني درباره نفت سپاهان گفت: تيم نفت سپاهان بازيکنان خوبي مثل افشين نوروزي، پوريا عمراني و بهنام رحمت پناه را در اختيار دارد اين در شرايطي است که بازيکنان ملي پوش تيم يعني نيما و نوشاد عالميان هفتم تير از مسابقات اپن مراکش باز مي گردند و ما فقط مي توانيم روز هشتم تير را به تمرين بپردازيم.

وي درباره خستگي بازيکنانش گفت: در اينکه خسته هستند ترديدي نيست اما چاره ي نداريم و بايد بازي را برگزار کنيم.

حسني درباره وضعيت آب و هوايي ماهشهر بيان کرد: هوا بسيار گرم است در بازي مقابل تيم ذوب آهن اصفهان نيز اين گرمي هوا بسيار اذيتمان کرد.

سرمربي تيم پتروشيمي بندر امام ماهشهر به منتفي شدن بازي 25 خرداد تيمش مقابل دانشگاه آزاد هم اشاره کرد: اين بازي قرار بود در ماهشهر برگزار شود که آنها حاضر به بازي نشدند فدراسيون نيز اين بازي آخر آنها را به نفع ما اعلام کرد.

وي در پايان از اميدش براي کسب عنوان قهرماني خبر داد: تمام تلاشمان را کرده ايم و بازيهاي خوبي را نيز در فصل پشت سر گذاشتيم فکر مي کنم قهرماني قطعي باشد./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار