گروسي در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

جنبش سبز فقط شامل سران اصلاحات نبود

عضو حزب اعتماد ملي با بيان اينكه "خاتميون" و طيف عبدالله نوري اصلاحات را به نام خود تمام نكنند، گفت: جنبش سبز فقط براي اصلاحات نبود، سلطنت‌طلبان و سازمان‌هاي مخالف بعد از پيدا شدن جنبش سبز به آن پيوستند.

مجيد گروسي در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به سخنان اخير عبدا‌لله نوري و واكنش خاتمي به اين اظهارات گفت:‌ جنبش سبز فقط براي اصلاحات نبود، سلطنت‌طلبان و سازمان‌هاي مخالف بعد از پيدا شدن جنبش سبز به آن پيوستند.

وي مدعي شد: اصلاحات با سلطنت‌طلبان و اپوزيسيون‌، مخالف است و متاسفانه چون ما در داخل به انتخابات رياست جمهوري نقد داشتيم آنها گمان كردند كه اصلاح‌طلبان با آنها هم عقيده‌اند ولي ما با آنها هم‌عقيده نشده‌ايم.

اين عضو حزب اعتماد ملي با ناديده گرفتن مستندات موجود درخصوص همراهي و همكاري سران اصلاحات با سران جريان فتنه و سبز تصريح كرد: بين اصلاحات و جريان سبز، فاصله است؛ نوري در پي تشكيل جبهه فراگير اصلاحات است و پس از 4 سال پرچم اصلاح‌طلبي را به دست گرفته است اما وي بايد بداند كه با اين گفتمان اصلاحات پا نمي‌گيرد.

گروسي در رابطه با وضعيت فعلي جريان اصلاحات گفت:‌ تا هدف و برنامه نداشته باشيم، كاري از پيش نخواهيم برد چرا كه برنامه‌هاي انتخاباتي اعلام شده مقطعي است؛ بايد كاري هدفمند كنيم تا بتوانيم راي مردم را جذب كنيم.

وي با اشاره به سخنان نوري و خاتمي گفت:‌ "خاتميون" و طيف عبدالله نوري اصلاحات را به نام خود تمام نكنند، اصلاح‌طلبان اينها را در محوريت قرار نمي‌دهند، محوريت ما "نظام" است.


وي در پاسخ به اين سوال كه منظورش از نظام چيست، گفت: نظام همان مردم است؛ از جبهه اصلاحات بايد يك نفر كانديدا شود اما شخص مورد نظر خاتمي و نوري نيست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار