'رحیم دشتی نژاد ' فرمانده گارد بندر امام خمینی (ره) در گردهمایی فرماندهان گارد بنادر كشور به عنوان فرمانده گارد نمونه در بنادر جنوبی انتخاب و معرفی شد.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران خوزستان ، از روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، در جریان بررسی و جمع بندی عملكرد سالانه گارد بنادر كشوركه نتایج آن در گردهمایی فرماندهان گارد در ارومیه با حضورفرماندهی گارد سازمان ارایه شد، سربندردار یكم گارد 'رحیم دشتی نژاد' فرمانده گارد منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به عنوان فرمانده نمونه سال در بنادر جنوبی انتخاب شد.

دشتی نژاد به علت عملكرد مطلوب فرمانده گارد و انتظامات منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)، مورد تقدیر قرار گرفت و از 'سید عطاالله صدر' مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی كشور لوح تقدیر دریافت كرد.

'ابراهیم ایدنی ' مدیركل بنادر و دریانوردی خوزستان در نشست شورای اداری این اداره كل با اشاره به عملكرد مطلوب گارد و انتظامات این اداره كل، كسب این موفقیت را به فرمانده گارد و انتظامات تبریك گفت.

بندر امام خمینی (ره) در جنوب خوزستان با تخلیه و بارگیری سالانه 35میلیون تن كالای نفتی و غیرنفتی، دومین بندر بزرگ عملیاتی جمهوری اسلامی ایران پس از بندر شهید رجایی محسوب می شود./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.