رقابت های تنیس روی میز اپن مراکش در حالی به کار خود ادامه می دهد که نیما و نوشاد عالمیان در دو رده سني زیر 21 سال و بزرگسالان حریف یکدیگر شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران نمایندگان ایران در رده مسابقات مراکش به قدری خوب ظاهر شدند که به راحتی با غلبه بر حریفان خود به مرحله بعد صعود کردند اما در این بین جدال دو برادر آن هم برای دو بار اتفاق نادری است که در این مسابقات برای تنیس روی میز ایران رخ داده است در رقابت های زیر 21 سال برادران عالمیان به علت اینکه سید یکم و هشت بودند از شرکت در مرحله گروهی معاف شدند در مرحله یک هشتم نهایی نوشاد عالمیان برابر حریفی از مصر قرار گرفت و با حساب 3 بر یک او را شکست داد، نیما عالمیان نیز حریف فرانسوی خود را 3 بر یک از پیش رو برداشت تا این دو برادر برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی مجبور شوند رو در روی هم قرار بگیرند، مریم جلالی نیز برای راهیابی به فینال باید از سد مراکش بگذرد.

در رقابت های بزرگسالان محمدرضا اخلاق پسند در دور نخست مرحله دوم به مصاف کویت رفت و 4 بر صفر او را با شکست بدرقه کرد تا در مرحله بعد حریف فرانسه شود.

نیما عالمیان نیز با شکست 4 بر صفر حريف مراکشي به دور بعد صعود کرد تا دوباره حریف نوشاد عالمیان شود که در مرحله نخست حذفی استراحت داشت.

ندا شهسوار و مریم جلالی نیز پس از صعود به مرحله بعد حریف هم شدند اما محبوبه عمرانی رقیب بنایوچ از مراکش شد رقابت های اپن تنیس روی میز مراکش هم اکنون در شهر رباط در حال پیگیری است./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار