رودهن/ رئیس اداره مسابقات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

بیش از 30 رشته مسابقات ورزشی در کشور برگزار می شود

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هر ساله بیش از 30 رشته مسابقات ورزشی کارگری در سراسر کشور به صورت رقابتهای ملی برگزار می شود.

بهنام حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن افزود: از این 30 رشته مسابقات برگزاری 12 رشته آن مربوط به ورزش بانوان کارگر و 18 رشته باقی مانده مربوط به آقایان کارگر در سراسر کشور است.

حسینی  گفت: برگزاری مسابقات ما در قالب قهرمان کارگری کل کشور است به این شکل که منتخب استان ها در رشته های مختلف را برای مسابقات ملی آماده می کنیم.

وی اضافه کرد: مسابقات طبق بخشنامه ارسالی به تیم های شرکت کننده و با حضور نمایندگان فدراسیون و روسای هیات های ورزشی برگزار می شود و قبل از اجرای مسابقات هماهنگی های لازم وزارت خانه با فدراسیون های ورزشی صورت می گیرد.

این مسئول بیان داشت: در برگزاری مسابقات طبق مکاتبات و هماهنگی های انجام شده با فدراسیون جدیدترین قوانین تصویب شده و مطالب فنی مربوط به ورزشکاران و داوران به رئیس هیات ورزش کارگری کل کشور انتقال داده می شود.

وی در خصوص تعداد شرکت کنندگان در مسابقات ورزشی گفت: کسانی که در مسابقات ورزشی کارگری کل کشور شرکت می کنند باید منتخب استان ها باشند، ممکن است 30 استان اعلام آمادگی برای حضور در مسابقات بکنند اما بنا به دلایلی 26 استان حضور به عمل رسانند.

حسینی با اشاره به مسابقات شنای کارگری قهرمان کشوری اظهار داشت: 26 استان در این دوره از مسابقات شنای کارگری قهرمان کشور شرکت کرده اند که ممکن است در برخی از استان ها تعداد شرکت کنندگان کامل نباشد.

وی تصریح کرد: برای مثال یک استان ممکن است تنها در دو رده سنی شرکت کننده داشته باشد و در سایر رده ها حضور نداشته باشد./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.