رودهن/

برای شرکت در مسابقات وزارتخانه باید کار گر بود

رئیس اداره مسابقات ورزشی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان داشت: اولین آیتم برای شرکت در مسابقات ورزشی قهرمان کشوری کارگران ایران بر طبق بخشنامه های صادر شده کارگر بودن اعضای تیم است.

بهنام حسینی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: بر اساس تقویم ورزشی یک ماه قبل از مسابقه بخشنامه هایی را صادر می کنیم که شرایط شرکت در مسابقات برای افراد در آن ذکر شده است.

وی افزود: اولین آیتم این بخشنامه ها کارگر بودن شرکت کننده است و ما به کسی کارگر می گوییم که علاوه بر شاغل بودن، دارای دفترچه بیمه تامین اجتماعی نیز باشد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه منتخب استان ها در مسابقات کشوری کارگری شرکت می کنند، پس تیمی که از هر استانی می آید یک نامه از اداره کار استان مربوطه به همراه دفترچه بیمه تامین اجتماعی و کارت ملی با خودش می آورد تا نماینده ما آن را چک کند.

این مسئول افزود: شب قبل از مسابقه نماینده اعزامی ما تمامی نفرات شرکت کننده را از طریق دفترچه بیمه، لیست و اعلام آمادگی که از طریق سامانه کرده اند تائید می کند، یعنی ما 3 مرجع را با حضور خود شخص شرکت کننده چک می کنیم.

بهنام حسینی گفت: اگر یک نفر از استان اصفهان باشد و در تیم تهران بازی کند چون در دفترچه بیمه آن ذکر شده و مهر استان اصفهان را دارد نمی تواند در تیم تهران بازی کند.

وی تاکید کرد: بعد از تایید نهای برای شرکت کنندگان کارت مسابقات صادر می شود و داوران موظف هستند کسانی را پذیرش کنند که کارت تایید شده شرکت در مسابقات را دارا هستند.

وی تصریح کرد: برای ما ملاک این است که اعضای شرکت کننده در مسابقات از استان مربوطه و کارگر باشند و چیزی که نماینده ما در ابتدای مسابقات چک می کند داشتن دفترچه بیمه و فرم شرکت در مسابقات است./س


برچسب ها: مسابقات ، ورزش ، کارگر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.