قایقران تیم ملی بانوان گفت: قرار بود مسابقات انتخابی المپیک برگزار شود، اعلام کردند برگزاری این مسابقات مشخص نیست.

 هدیه کاظمی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پیش از این با حضور در مسابقات برون مرزی در رقابت های آلمان و مسکو حضور پیدا کردم و با وجود اینکه مسابقات آلمان در سطح کاپ جهانی نبود اما با وجود قایقرانان آلمانی من موفق به کسب 3 مدال طلا شدم.

وی گفت: آلمان کشور صاحب نامی در این رشته است و به همین علت کسب مدال با وجود قایقرانان این کشور آسان نیست.

کاظمی افزود: همچنین در مسابقات مسکو نیز 27 کشور حضور داشتند و موفق شدم به فینال A، صعود کنم، خوشبختانه رکوردهایم نسبت به گذشته بهبود یافته است و در این رقابت ها نیز موفق به ثبت رکوردهای قابل قبولی شدم.

وی تصریح کرد: در حال حاضر آرزو حکیمی قایقران اعزامی کشورمان به لندن است و با تصویب هیئت رییسه فدراسیون قرار شد تا بر برگزاری تست انتخابی بهترین قایقران راهی المپیک شود اما با تغییر نظر فدراسیون امروز اعلام کردند برگزاری این مسابقه قطعی نیست.

وی خاطر نشان کرد: متأسفانه از سوی مسئولان فدراسیون قبلی نام من به عنوان قایقران رزرو به مسابقات المپیک لندن اعلام نشده است و در صورتیکه بتوانم خود را ثابت کنم و با حمایت مسئولان فعلی فدراسیون می توانم راهی المپیک شوم.

قایقران تیم ملی کشورمان گفت: با توجه به بهبود رکوردهایم نسبت به گذشته در حال حاضر رکوردهایم نسبت به آرزوحکیمی بهتر است./ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار