مدیرکل برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت:مدیریت اوقات فراغت با بهره‌گیری از امکانات فضای مجازی و فناوری اطلاعات یک نیاز اجتماعی است و جشنواره شکوفا مسیر صحیح پاسخگویی به آن را دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، کاوه تیمورنژاد  در جلسه هماهنگی جشنواره شکوفا(شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات) در منطقه 16 که با حضور شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه برگزار شد، ضمن بیان این مطلب افزود: نگاه  شهرداری تهران در حوزه فن آوری اطلاعات توجه به توسعه پایدار است.   
 
وی گفت: فعالیت علاقه مندان در قالب شبکه های اجتماعی، مدیریت صحیح اوقات فراغت و کار منطبق با ارزشهای بومی و محلی با استفاده از فضاهای مجازی و جریان اطلاعات در عصر ارتباطات و اطلاعات به عنوان یک نیاز اجتماعی در مقیاس محله از اهداف توسعه فن آوری اطلاعات و برگزاری جشن شکوفا در سطح محلات به شمار می‌آید.
 
تیمورنژاد ادامه داد: ایجاد شبکه‌های اجتماعی نیمرخ محله، پژوهشگر محله، هم اندیشی محله، تهران تیوب، دانشنامه محلات، گردشگری مجازی و خبرمکان در پورتال‌های محلات  امکان جذب افراد و عضوگیری به صورت اینترنتی  را فراهم ‌می‌کند. /ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار