امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال با اوضاع مناسبي در تيم استقلال روبرو نيست اين مربي با وضعتي روبرو شده است كه پيش از ثبت قراردادش انتظار آن را نداشت و در حال حاضر نيز به اين وضعيت معترض است.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، امير قلعه نوعي پيش از حضور در تمرينات و آغاز كار در اين تيم به مسئولان استقلال اعلام كرد كه آن ها بايد با شرايط ايده ال تيم را همراهي كرده و اوضاع را براي حفظ اكثر نفرات فصل قبل فراهم كنند اما اين اتفاق تا به حال رخ نداده است و آبي ها در شرايطي قرار دارند كه قلعه نوعي از آن راضي نيست.

گفتني است ، قلعه نوعي اعلام كرده است كه برخي مسئولان علي رغم اعلام شرايط و موقعيتي خاص از استقلال تيم را با شرايط ديگري روبرو مي كنند كه به نفع او و تيمش نيست.

پيش از اين در خصوص ماندن و تمديد قرارداد آندرانيك تيموريان بحث هايي مطرح شد كه پس از آن مشخص شد كه هافبك آبي ها قصد جدايي دارد و بارها به اين موضوع اشاره كرده است اما اطلاعات اشتباه به سرمربي تيم داده شده است كه باعث اين شد امير قلعه نوعي دچار مشكل شود زيرا وي تحت هيچ شرايطي تصور نمي كرد كه اين بازيكن را از دست بدهد و آن دو استقلال را ترك كند، اما در نهايت اوضاع بوجود آمده در تيم باعث شده كه امير قلعه نوعي با مشكلات روبرو شود كه برخي اعضاي باشگاه در اين امر مقصر اعلام كند.

شايان ذكر است ، وي اعتراض خود را به اين امر اعلام كرده است سرمربي آبي ها با مديريت استقلال در اين خصوص صحبت هايي را انجام داده است و خواستار رسيدگي شده است./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار