دكتر عليزاده افزود: درحال حاضر پنج پردیس دانشگاهی در شهرهای خرم‌آباد، اليگودرز، الشتر و كوهدشت در حال ساخت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان وی با اشاره به اینکه اعتبارات عمرانی سال 91 دانشگاه پیام نور لرستان در حوزه عمرانی 10 میلیارد تومان پیش‌بینی می‌شود، افزود: در حال حاضر پنج پردیس دانشگاهی در شهرهای خرم آباد ، اليگودرز ، الشتر و كوهدشت با 40 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.
علیزاده بیان کرد: برخي از ساختمان‌ها مورد بهره‌برداري قرار گرفته و مابقي آن در صورت تخصيص بودجه لازم تا پايان امسال به بهره‌برداري خواهد رسيد.
وی گفت: با توجه به صدور مجوز خريد 16 هزار متر مربع زمين پيام نور واحد نورآباد ايجاد و راه اندازي پرديس دانشگاهي در اين واحد نيز برنامه‌ريزي خواهد شد كه اميد است با همكاري مسئولين استاني و شهرستاني در خصوص تامين زمين مورد نياز ديگر مراكز استان نيز به پرديس دانشگاهي ارتقاء يابند.
دكتر عليزاده بيان کرد: در پردیس‌ها مجتمع‌های آزمایشگاهی، سوله‌های ورزشی، مجتع آموزشی و مجتمع‌های فرهنگی ایجاد می‌شود و در صورت حمایت سازمان مرکزی مسجد نیز در این پردیس‌ها ایجاد می‌شود.
رئیس دانشگاه پیام نور لرستان ادامه داد: در بروجرد به دلیل عدم تامین زمین، پردیس در آن ایجاد نشده و با این وجود با فرمانداری رایزنی‌هایی کردیم و در ازنا هم به دلیل تعداد دانشجویان و اعضای هیئت علمی امکان ایجاد پردیس را نیافته ایم و در پلدختر هم مشکل فضا مانع از راه اندازی پردیس شده است.
وي گفت: مجوز خرید 16 هزار متر مربع زمین در نورآباد صادر شده و اگر این زمین خریداری شود می توانیم در بحث راه اندازی پردیس در این شهرستان نیز برنامه‌ریزی کنیم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.