استاندار خراسان شمالی گفت: ما در كشور ظرفيت هاي زيادي داريم اما بسيج بزرگترين ظرفيت نظام است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد؛ ابوطالب شفقت روز گذشته در جلسه ستاد پشتيباني از اردوهاي هجرت 3 استان که در محل استانداری با بیان این مطلب افزود: در سال 90 بسيج سازندگي با قدرت و سرعت كارهاي زيادي در استان انجام داد،امسال برنامه ريزي شود در كنار كار سازندگي به كار فرهنگي نيز توجه شود.

استاندار خراسان شمالی تصريح كرد:بسيج شجره طيبه اي است كه ثمرات آن در طول عمر با بركت انقلاب اسلامي همواره مورد استفاده قرار گرفته است

وي خاطر نشان كرد:يكي از اهداف اين طرح محروميت زدايي در روستاها،همراه با دقت،سرعت،هزينه كم و شورو نشاط توسط جوانان بسيجي است.

 وی بيان داشت:. شفقت با بیان اینکه در اين طرح پركردن اوقات فراغت دانشجويان و دانش آموزان از اولويت هاي ما است تاکید کرد: همه نهادهاي دولتي و مراكز آموزشي سازمان آموزش و پرورش موظف به همكاري با سپاه پاسداران جهت اجراي هر چه بهتر اين طرح هستند.

وي اضافه كرد:صداوسيما درخصوص اهميت اين طرح مطلب و برنامه تهيه كند و اطلاع رساني نمايد تا سطح مشاركت مردم بالا برود. شفقت در ادامه افزود:با توجه به حادثه سيل اخير از ظرفيت هاي اين طرح براي لايروبي و كمك به كشاورزان خسارت ديده نهايت استفاده شود.  /س
برچسب ها: بسیج ، نظام ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.