به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه، اين كارگاه آموزشي يكروزه با هدف پاسخ به نیازهای برون سازمانی در محل جلسات اتاق بازرگاني و صنايع و معادن اروميه و به همت سازمان بازرگانی آذربایجان غربی تشكيل يافت.
تجار، تولید کنندگان و فعالان بخش صادرات آذربايجان غربي كه از جمله مخاطبان اصلي اين كارگاه بودند، با اصول تجارت بين الملل آشنا شدند.
کارشناسان معاونت توسعه تجارت خارجی سازمان بازرگانی نسبت به آموزش این گروه اقدام كردند.
معاون بازرگاني خارجي سازمان بازرگاني آذربايجان غربي مي گويد: بر اساس برنامه ريزي هاي به عمل آمده براي سال توليد ملي، حمايت از كار و سرمايه ايراني، آموزش هاي متنوع و كاربردي حداقل هر ماه يك بار براي تاجران و صادركنندگان اجرا مي شود.
علي اكبري روش هاي دستيابي به منبع اطلاعات تجاري از طريق شبكه جهاني اينترنت، همايش برند و برند سازي و معرفي برندهاي برجسته آذربايجان غربي را از جمله اين برنامه هاي آموزشي برشمرد كه بزودي اجرا خواهد شد.
وي گفت: همچنين آموزش هاي الكترونيكي و غيرحضوري نيز در دستور كار قرار گرفته كه به عنوان نمونه آموزش چگونگي برگزاري و شركت در نمايشگاه ها طي چند روز اخير توسط كارشناسان اين سازمان برگزار شد./س